"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

آخرين رده بندي تيم هاي فوتبال جهان اعلام شد؛ ايران در رده21 جهان و دوم آسيا ايستاد، صعود 21 پله اي يونان، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
تيم ملي فوتبال ايران در تازه‌ترين رده‌بندي فيفا با دو پله نزول در مقايسه با ماه قبل و 664 امتياز به همراه عربستان سعودي در مكان 21 جهان و دوم آسيا قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم‌هاي فوتبال كره‌ي جنوبي و ژاپن به ترتيب با 670 و 660 امتياز در رده‌ي بيستم و 24 رده‌بندي فيفا قرار گرفتند. علاوه بر اين تيم‌هاي ملي فوتبال تايلند و عمان حريفان كشورمان در دور اول مسابقات جام ملت‌هاي آسيا در رده‌ي 64 و 58 جهان قرار گرفته‌اند.
فدراسيون جهاني فوتبال در گزارش خود با اشاره به رشد قابل توجه يونان در رده‌بندي اخير فيفا به صعود 21 پله‌اي اين تيم به دليل قهرماني در مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا اشاره كرد و آورده است: «يونان با بهترين جايگاه در طول تاريخ فوتبال خود در مكان 14 جهان قرار گرفت. جمهوري چك نيز از عنوان 11 به رده‌ي چهارم صعود كرد.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از نكات قابل توجه در اين رده‌بندي عدم تغيير در تيم‌هاي اول تا سوم اين جدول رده‌بندي است. برزيل (835 امتياز)، فرانسه (813 امتياز) و اسپانيا (792 امتياز)، كماكان عناوين اول تا سوم را در اختيار دارند.
اما تيم آلمان كه پيش از اين رده‌ي هشتم را در اختيار داشت به دليل عملكرد خود در جام ملت‌ها به رده‌ي دوازدهم نزول پيدا كرد. پرتغال از رده‌ي 22 در مكان مشابه آلمان قرار گرفت و آرژانتين با شش پله نزول از رده‌ي پنجم به رده‌ي 11 سقوط كرد.
تيم‌هاي چهارم تا دهم اين جدول عبارتند از: جمهوري چك، هلند، مكزيك، آمريكا، انگلستان، ايتاليا و تركيه.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9819

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرين رده بندي تيم هاي فوتبال جهان اعلام شد؛ ايران در رده21 جهان و دوم آسيا ايستاد، صعود 21 پله اي يونان، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016