"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-04' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانكو ايوانكوويچ سرمربي تيم ملي فوتبال: با حريفان آماده اي بازي كرديم، مهر

از برپايي اردو در كشور آلمان راضي ام و بازيكنان تيم همگي در شرايط بسيار خوبي قرار دارند.
برانكو ايوانكوويچ سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان با بيان اين مطلب در گفت و گو با خبرنگار "مهر" تصريح كرد: به هر حال ما مي توانيم در اردوي آلمان بيش از پيش با نقاط ضعف و قوت تيم آشنا شويم. تيم هايي كه ما با آنها بازي كرديم به لحاظ فني در وضعيت نسبتا خوبي قرار داشتند. اميدوارم بتوانيم در فرصت باقي مانده به شناخت بهتري از عملكرد بازيكنان دست پيدا كنيم.
برانكو در ادامه افزود: اين بازي ها فرصتي خواهد بود تا ما به شايستگي بازيكنان تيم پي ببريم. بايد به جرات بگويم هنوز معلوم نيست در جام ملت هاي آسيا دروازه بان اول تيم ملي چه كسي خواهد بود. ديگر بازيكنان از جمله بازيكنان خط حمله را هم در اينجا شناسايي خواهيم كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وقتي از برانكو در مورد وحيد هاشميان سوال شد او با عصبانيت پاسخ داد: بهتر است با اين موضوع به صورت منطقي برخورد شود. من براي بازگرداندن او نهايت تلاش خود را بكار بسته ام و نمي خواهم از اين پس به خاطر اين موضوع تكراري تمركز خود را بر هم بزنم. تيم ملي در اين زمان بيش از هر چيز نياز به آرامش دارد.
شايان ذكر است تيم ملي كشورمان در اولين مسابقه شب گذشته به مصاف تيم ويل سوييس رفت و در ضربات پنالتي به اين تيم باخت . ملي پوشان كشورمان در بازي دوم در مصاف با حريف آلماني به پيروزي دست يافتند و در نهايت در اين تورنمنت 4 جانبه سوم شدند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9704

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو ايوانكوويچ سرمربي تيم ملي فوتبال: با حريفان آماده اي بازي كرديم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016