"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-29' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانكو ايوانكوويچ: نيكبخت به جام ملت‌ها نمي‌رسد، معدنچي جانشينش مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
برانكو ايوانكوويچ گفت: با توجه به مصدوميت عليرضا واحدي نيكبخت، روي اين بازيكن براي جام ملت‌هاي آسيا حساب نمي‌كنيم.
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: مصدوميت نيكبخت به گونه‌اي است كه بايد سه هفته به استراحت بپردازد، در نتيجه به حضور وي در جام ملت‌هاي آسيا چندان اميدوار نيستم و معدنچي را جانشين وي خواهم كرد.
ايوانكوويچ با اشاره به تاخير در اعزام تيم و تغيير برنامه‌هاي اردوي آلمان گفت: مشكلي كه براي تيم بوجود آمده و سفر ما را به تاخير انداخته، برنامه‌هاي ما را بر هم ريخته است و اين موضوع به گونه‌اي است كه هنوز تعداد بازي‌هاي تداركاتي و تيم‌هاي مورد نظر نامشخص هستند. اما عمده هدف ما در اين اردو هماهنگ كردن بچه‌ها در خطوط سه گانه و انجام تمرينات مورد نظر است.
سرمربي تيم ملي در رابطه با زوج جواد نكونام در پست هافبك دفاعي گفت: ما در اين پست گل محمدي، كاويانپور و علوي را داريم كه آنها را در اين منطقه امتحان كرده‌ام و در اردوي آلمان نيز هر سه آنها را تست خواهم كرد تا بهترين نفرات در پست هافبك بازي كنند.
ايوانكوويچ در خصوص صحبت‌هايي پيرامون پيوستن وحيد هاشميان به تيم‌ ملي در آلمان گفت: از پيوستن هاشميان به تيم ملي هيچ خبري ندارم.
وي با اشاره به حمايت‌هاي بسيار مرحوم محمد رنجبر از بلاژويچ و او خاطرنشان كرد: با اينكه مي‌دانستم رنجبر سخت مريض است اما خبر درگذشتش سخت مرا تكان داد چرا كه رنجبر حكم پدر را براي من داشت. من به همراه رنجبر لحظات شيرين و بسيار خوبي را گذرانده‌ام و هيچ گاه محبت‌هاي وي را فراموش نخواهم كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايوانكوويچ در پايان گفت: دلسوزي رنجبر براي تيم ملي بي‌حد و حسر بود و جمعيت انبوه مراسم تشييع پيكرش نشان داد كه چقدر محبوبيت داشته و به فوتبال كشورش خدمت كرده است. خانواده رنجبر يك مرد خانه و پدر خوب را از دست داد كه به خانواده وي و جامعه فوتبال تسليت مي‌گويم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9517

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو ايوانكوويچ: نيكبخت به جام ملت‌ها نمي‌رسد، معدنچي جانشينش مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016