"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-27' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حسين فركي: اسامي تيم ملي فردا اعلام مي شود، در مورد هاشميان نظر فدراسيون را قبول داريم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
حسين فركي گفت: ما به دنبال قهرماني در مسابقات فوتبال غرب آسيا بوديم زيرا اعتقاد داريم هر بازي ملي از اهميت بالايي برخوردار است.
مربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان در گفتگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تصريح كرد: هدف ما كسب نتيجه براي تقويت روحيه‌ي ملي‌پوشان پس از شكست برابر اردن بود و اين مسابقات فرصت بسيار خوبي را براي كادر فني تيم ملي فراهم كرد تا نقاط قوت و ضعف خود را به خوبي شناسايي كنند و ارزيابي كاملي را از نفرات داشته باشند.
وي اضافه كرد: اميدوارم تا در مرحله‌ي بعدي كار كه اردوي يازده روزه در آلمان است بتوانيم مجددا در جهت پيشرفت كار تلاش كنيم و در جام ملت‌هاي آسيا به نتايج مناسبي برسيم.
فركي خاطر نشان كرد: قبلا اشاره كرده بودم كه به تيم عراق و بازي با اين تيم اعتقاد دارم، تيم ما از نظر سطح كيفي بالاتر از ساير تيم‌ها قرار داشت اما در عين حال ساير حريفان با انگيزه‌ي بالايي مقابل ما قرار مي‌گيرند كه مقداري كار را مشكل كرد، نتيجه‌ي آن اين است كه تيم عراق به راحتي بازي را به اردن واگذار مي‌كند يا اردن به چه شكل برابر ايران قرار گرفت اما مقابل فلسطين يا سوريه چگونه ظاهر شد، در اين شرايط بايد قدرت بالاي خود را به حريف ديكته كنيم.
وي با اشاره به اين كه مسابقات غرب آسيا بازي‌هاي تداركاتي مناسبي براي تيم ملي بود درباره‌ي چهار بازي پيش بيني شده در اردوي آلمان گفت: نتيجه در اين بازي‌ها خيلي حائز اهميت نيست و پي بردن به نقاط قوت و ضعف هدف اصلي ماست.
فركي با رد اين كه اردن تعمدا به بازي پاياني مسابقات فوتبال غرب آسيا و ديدار مقابل ايران راه نيافت اظهار داشت: اعتقاد دارم هرگز چنين تفكري در يك بازي ملي وجود ندارد و به عنوان نمايندگان يك كشور طبيعي است تحت هر شرايطي تلاش براي برنده شدن وجود داشته باشد. اردن نيز چنين شرايطي را داشت و قطعا با در نظر گرفتن مسايل دروني و داخلي قابل قبول نيست كه تعمدا ببازد، البته سوريه نيز تيم جوان و در عين حال با تجربه بود كه شايستگي پيروزي را داشت و مقابل ما هم فوتبال خوبي را ارايه كرد اما در عين حال علاقه‌مند بودم تا با اردن بازي كنيم.
وي درباره‌ي گل‌هاي دريافتي تيم ايران كه عمدتا بر خلاف جريان بازي به ثمر رسيد تصريح كرد: عملكرد تيم ايران در هر مسابقه بهتر شد و در خط حمله نيز با توجه به هماهنگي خطوط ديگر موفق‌تر عمل كرديم. تصور مي‌كنم بايد در بخش دفاعي تمركز بيشتري داشته باشيم كه نيازمند زمان است زيرا شاهد بوديم بازيكنان آزاد تيم‌هاي مقابل صاحب توپ مي‌شدند و موقعيت‌هاي خطرناكي را ايجاد مي‌كردند كه نبايد به حريف اجازه‌ي چنين حركاتي را داد.
فركي در ادامه‌ي گفتگو با ايسنا از برگزاري نشست هماهنگي با برانكو ايوانكوويچ در روز دوشنبه خبر داد و يادآور شد: پس از اين جلسه در نهايت نفرات مورد نظر برانكو براي اعزام به آلمان اعلام خواهد شد. البته با توجه به بازيكنان متعددي كه در اختيار داريم با نظر برانكو از تمامي نفرات در اردوهاي آلمان و مسابقات تداركاتي استفاده خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مربي تيم ملي فوتبال درباره‌ي خداحافظي فرهاد مجيدي از تيم ملي و عملكرد حامد كاويانپور گفت: در مورد مجيدي اظهار نظر نمي‌كنم زيرا در جريان مسايل مطرح شده در مورد وي و صحبت‌ احتمالي با برانكو نيستم اما معتقد هستم كاويانپور بازيكن بسيار خوبي است كه به همين دليل انتخاب شده است و در تيم ملي نيز كار خود را به شكلي جدي دنبال مي‌كند البته به دليل اين كه مدتي در شرايط بازي قرار نداشت شايد كمي انتظارات را برآورده نكرد اما با گذشت زمان و انجام تمرينات منظم در اردوي تيم ملي وضعيت وي به حد قابل انتظار خواهد رسيد.
فركي در پايان در توضيح انجام صحبت‌هاي لازم با وحيد هاشميان و گفتگو با اين بازيكن نسبت به حضور در تيم ملي تاكيد كرد: صحبت من با هاشميان بيشتر از دو دقيقه طول نكشيد و به طور اتفاقي با يكديگر ديدار داشتيم كه راجع به فوتبال نيز اصلا صحبتي مطرح نشد. در ساير موارد هم آنچه را كه نظر فدراسيون باشد قبول دارم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9449

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين فركي: اسامي تيم ملي فردا اعلام مي شود، در مورد هاشميان نظر فدراسيون را قبول داريم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016