"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-26' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانكو ايوانكوويچ: بازي با سوريه بهترين مسابقه‌ ايران بود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
تيم ملي فوتبال كشورمان در فاصله‌ي 21 روز مانده به مسابقات جام ملتهاي آسيا به عنوان قهرماني رقابتهاي غرب آسيا دست يافت. ملي پوشان كشورمان روز دوشنبه يك اردوي يك روزه در تهران برگزار مي‌كنند و سپس روز سه شنبه براي آمادگي بيشتر راهي اردوي آلمان خواهند شد.
برانكو ايوانكوويچ پس از قهرماني ايران در مسابقات غرب آسيا معتقد است روند رو به رشد ملي‌پوشان و چگونگي انجام آخرين مسابقه برابر سوريه رضايت و اميدواري در وي را بيشتر كرده است.
سرمربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان كشورمان در گفتگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تصريح كرد: اين تورنمنت فرصت بسيار خوبي براي بهتر شدن از نظر بدني و هماهنگي بازيكنان در داخل زمين بود البته تا مسابقات جام ملت‌ها 20 روز ديگر هم زمان داريم تا بيشتر آماده شويم و بايد برخي نقاط ضعف را اصلاح كنيم تا به مرز آمادگي كامل برسيم.
وي در رابطه با بازي پاياني با سوريه كه آن را بهترين مسابقه‌ي تيم ايران تلقي كرده بود گفت: در اين بازي هر سه خطوط ما بسيار بهتر عمل كرد و از نظر دفاع، حمله، چرخش سريع‌تر توپ و استفاده از تمامي نقاط زمين به شكلي قابل قبول عمل كرديم.
برانكو در توضيح اردوي 11 روزه‌ي آماده‌سازي در آلمان گفت: روز دوشنبه يك جلسه تمرين انجام خواهيم داد و بامداد سه شنبه عازم آلمان مي‌شويم، در اين مدت مجموعا 5 بازي تداركاتي برگزار خواهيم كرد و تلاش مي‌كنيم تا كارهاي باقيمانده‌ي خود از نظر دستيابي به آمادگي كامل را انجام دهيم البته در اين اردو بازيكنان تحت فشار خواهند بود اما پس از آن زمان لازم براي استراحت وجود دارد.
سرمربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان در توضيح نقش برتري جسماني بازيكنان كشورمان در قهرماني مسابقات غرب آسيا خاطرنشان كرد: تصور مي‌كنم در هر چهار بازي انجام شده برتري بدني خود را به طور كامل ديكته كرديم و قطعا اين آمادگي بدني نقشي اساسي در يك ميدان و كسب نتيجه‌ي مورد نظر دارد، از طرفي اين كه بيشتر گل‌هاي ايران در نيمه‌ي دوم و دقايق پاياني بازي به ثمر رسيد خود دليل مشخصي براي آمادگي كامل بدني است.
وي درباره‌ي 17 گل ايران و اين كه چند گل از روي تاكتيك تيمي به ثمر رسيد اظهار داشت: به ثمر رساندن اين تعداد گل خود گوياي همه چيز است و اين كه تمامي آنها از روي پاسكاري و به شكلي حساب شده يكي از يكي زيباتر وارد دروازه‌ي حريفان شد. در اين جا مي‌توان نتيجه گرفت خطوط سه گانه‌ي ما به طور كامل هماهنگ بودند و توانستند با صلابت گلزني كنند، در واقع در فاز حمله به خوبي عمل كرديم.
ايوانكوويچ گفت: اين درست كه مجموعا 4 گل را از حريفان دريافت كرديم و در واقع در شرايطي غافلگيرانه اين گل‌ها به ثمر رسيد اما فوتبال همين است و نبايد انتظار داشت تا هيچ فرصتي در اختيار حريفان قرار نگيرد و آنها هرگز حمله نكنند عراق از يك موقعيت شوت به گل دست يافت و سوريه از اندك فرصت‌هاي خود به گل رسيد. در مجموع مي‌توان گفت در هر چهار بازي ما حريفان فرصت‌هاي بسيار اندكي را به دست آوردند اما اين كه انتظار داشته باشيم آنها هيچ فرصتي نداشته باشند نيز بيهوده است.
سرمربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان در ادامه‌ي گفتگو با ايسنا درباره‌ي آخرين وضعيت آسيب ديدگي برهاني خاطرنشان كرد: تازه داشتم خوشحال مي‌شدم كه اين مسابقات بدون هيچ گونه آسيب ديدگي براي بازيكنان ما به پايان رسيد اما در حال حاضر تنها مشكل ما مصدوميت برهاني است كه تصور مي‌كنم خيلي جدي نباشد اما بايد صبر كرد و ديد كه آيا وي به مسابقات جام ملت‌ها مي‌رسد يا خير. به هر حال بازيكن جايگزين برهاني را نيز مدنظر دارم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايوانكوويچ درباره‌ي فرهاد مجيدي و برخي شايعات مبني بر قهر اين بازيكن از تيم ملي به دليل نيمكت نشيني تاكيد كرد: به هيچ عنوان مسايل مطرح شده در اين زمينه و اين كه مجيدي با من صحبت كرده و از تيم ملي خداحافظي كرده است صحت ندارد و چنين چيزي را تاييد نمي‌كنم.
وي در پايان در پاسخ به اين سوال كه حذف فرانسه در جام ملت‌ها برابر تيم يونان را چگونه ارزيابي مي‌كند گفت: فرانسه حذف شد كه شد، وقتي كه كرواسي از جام ملت‌ها حذف شده است ديگر دليلي ندارد كه به فرانسه فكر كنم.
لازم به ذكر است اسامي ملي‌پوشان اعزامي به اردوي آلمان به زودي از سوي كادر فني تيم ملي فوتبال اعلام خواهد شد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9410

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو ايوانكوويچ: بازي با سوريه بهترين مسابقه‌ ايران بود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016