"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

سازمان تيم هاي ملي فدراسيون فوتبال: هرگونه تلاش براي پيوستن هاشميان به تيم ملي موجب رضايت كادر فني است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
سازمان تيم هاي ملي فدراسيون فوتبال، هرگونه تلاش براي پيوستن هاشميان به تيم ملي را موجب رضايت كادر فني دانست.
به گزارش ايسنا، سازمان تيم هاي ملي فدراسيون فوتبال اعلام كرد:
براي آمادگي تيم ملي فوتبال در مسابقات آتي و به منظور برخورداري هر چه بيشتر از پتانسيل‌هاي و نيروهاي بالقوه در فوتبال ايران، هرگونه تلاش اشخاص حقيقي و حقوقي در جهت پيوستن وحيد هاشميان به تيم ملي موجب رضايت و خرسندي كادر فني اين تيم خواهد بود، بنابراين سازمان تيم هاي ملي آمادگي خود را در جهت همكاري لازم در اين زمينه را اعلام مي دارد.
----------------------------

اطلاعيه سازمان تيم‌هاي ملي فوتبال از نگاهي ديگر؛
حرف‌ها را به عمل تبديل كنيم!

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
روز گذشته سازمان تيم‌هاي ملي فوتبال در اطلاعيه‌اي از هر گونه كمك اشخاص حقيقي و حقوقي به منظور بازگرداندن «وحيد هاشميان» به تيم ملي استقبال كرد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين اقدام فدراسيون فوتبال را مي‌توان از زواياي مختلفي نگريست و درباره‌ي آن اظهارنظر كرد.
واقعيتي كه نمي‌توان از آن غافل شد اين است كه فوتبال، به عنوان ورزشي كه نتايج آن در تمامي جامعه تاثيرگذار است از جايگاهي ويژه نزد مردم در تمامي دنيا از جمله كشورمان برخوردار است و لذا هرگز نمي‌توان و نبايد آن را در انحصار گروه و افراد خاصي در نظر گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به عبارت ديگر، پيروزي در فوتبال يك موفقيت ملي است همانطور كه شكست‌هاي احتمالي نيز به همان نسبت تاثيرگذار است.
در اين بين فدراسيون فوتبال با نگاهي ملي درصدد استفاده از تمامي پتانسيل بالقوه‌ي موجود براي افزايش درصد موفقيت‌هاي تيم ملي در مسابقات جام ملت‌ها به عنوان جدي‌ترين محك تا پيش از جام جهاني است و لذا با كنار زدن تمامي محدوديت‌هاي ظاهري، خواستار عزمي ملي براي بازگشت اين بازيكن شده است.
به هر حال در اين شرايط بيش از هر چيز موفقيت تيم ملي فوتبال در مسابقات جام ملتها و مقدماتي جام جهاني حائز اهميت است كه تمامي دست اندركاران و هواداران فوتبال به عنوان بخشي از اين خانواده‌ي بزرگ نبايد لحظه‌اي از مسووليت بزرگ خود كه همانا وفاق و حمايت از تيم ملي است غفلت كنند. در اين شرايط بايد گفته‌ها را به عمل تبديل كرد و به دنبال ارتقا بيش از پيش فوتبال بود تا در آستانه‌ي مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي آسيا تمامي داشته‌ها را به محك آزمون ببريم.
پس در يك كلام:«اين گوي و اين ميدان»!

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9286

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سازمان تيم هاي ملي فدراسيون فوتبال: هرگونه تلاش براي پيوستن هاشميان به تيم ملي موجب رضايت كادر فني است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016