"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-21' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

اظهارات مربيان تيم هاي ملي فوتبال ايران و سوريه پس از بازي دو تيم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
در پايان ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و سوريه مربيان دو تيم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ابتداي اين نشست مربي تيم سوريه گفت: «بازيكنان ايراني بسيار خوب بازي كردند و خوب ظاهر شدند. ما هم تيم خوبي بوديم، اما عملا نتوانستيم موارد مورد نظر را عملي كنيم. در واقع به غير از 15 دقيقه‌ اول در ساير دقايق بازي خوبي را ارائه نكرديم و از روي اشتباهات بازيكنان خود گل‌هايي را دريافت كرديم.»
برانكو ايوانكوويچ نيز در اين‌باره با بيان اينكه از اين نتيجه‌ خوب راضي هستم، گفت:« در طول 90 دقيقه بر زمين و توپ احاطه داشتيم. خطوط سه گانه‌ ما به خوبي كار كردند و سازمان و نظم تيمي و پاس‌كاري با حوصله بخوبي انجام شد.»
وي ادامه داد:« بدون توجه به نوع مسابقه، اين بازي را يك ديداري تداركاتي در نظر گرفتيم و توانستيم محك خوبي از خود داشته باشيم.»
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران خاطرنشان كرد:« طبيعي بود كه بازي به بازي بهتر ظاهر شويم و اين روند از بازي با لبنان شروع شد و به شكلي صعودي ادامه خواهد داشت البته برگزاري مسابقات به فاصله‌ دو روز يك بار مي‌تواند با خستگي توام باشد،‌ اما در ادامه انتظارات ما برآورده خواهد شد. به اين سادگي نيست تا در همان دقيقه‌ اول به گل برسيم، ولي به هر حال در اين مسابقه و در طول 90 دقيقه قدرت خود را در دفاع و حمله به رخ حريف كشيديم.»
برانكو ايوانكوويچ در پاسخ به سوالي مبني بر خوب نبودن در 20 دقيقه‌ اول بازي گفت:« موافق اين موضوع نيستم زيرا امروز هيچ حريفي را نمي‌توان ضعيف در نظر گرفت، اما دستاورد مهم اين بازي اين بود كه در دفاع به سادگي به توپ ضربه بزنيم و اشتباهات ما در آينده به حداقل برسد. تماشاچيان به دنبال گل هستند اما بايد با حوصله و منظم بازي كرد.»
ايوانكوويچ در توضيح تك‌روي علي كريمي در اين بازي و تعويض علي دايي يادآور شد:« دايي هم همانند هر بازيكن ديگري تعويض شد و دليل خاصي براي آن وجود ندارد. درباره‌ كريمي هم حضور چنين بازيكناني در هر تيم يك نعمت است و حضور آنها سازمان دفاعي هر تيمي را به هم مي‌ريزد و آنها را دچار اضطراب مي‌كند. تماشاچيان هم به دنبال حركات تكنيكي چنين بازيكناني هستند.»
برانكو درباره‌ دو بازي آينده‌ تيم ملي و حضور در فينال اين مسابقات خاطرنشان كرد:« حريفان ما بهتر از ما نيستند، اما همان طور كه گفتم ديگر نمي‌شود هر حريفي را به سادگي شكست داد. تلاش ما اين است كه در نيمه نهايي عراق را شكست دهيم و به فينال برسيم.»
مربي تيم فوتبال سوريه هم درباره‌ تيمش اظهار كرد:« مبناي ما جوان‌گرايي در تيم ملي است و به همين دليل از بازيكناني با ميانگين سني 21 و 22 سال استفاده كرديم كه اين روند ادامه خواهد داشت.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در بخش پاياني اين نشست، آقايي ـ مديرعامل شركت سايوان و برگزاركننده‌ اين مسابقات ـ با تبريك پيروزي ملي‌پوشان كشورمان از پيش‌بيني تدابير مختلف براي افزايش انگيزه‌ تماشاچيان براي حضور در ورزشگاه خبر داد و گفت:« در اين زمينه از بين بليت‌هايي كه در ديدار نهايي توسط تماشاچيان خريداري شود، با حضور مراجع رسمي قرعه‌كشي خواهد شد و يك دستگاه خودرو سمند و 10 دستگاه فريزر سايوان اهدا مي‌شود. علاوه بر اين مطابق با صحبت‌هاي انجام شده، با هدف ارج گزاردن به زحمات خبرنگاران، جايگاه ويژه خبرنگاران را در ورزشگاه آزادي بازسازي خواهيم كرد و به استانداردهاي جهاني نزديك مي‌كنيم. علاوه بر اين محل برگزاري كنفرانس خبري هم تجهيز خواهد شد.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9207

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اظهارات مربيان تيم هاي ملي فوتبال ايران و سوريه پس از بازي دو تيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016