"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حسين فرکي: با كمترين اشتباه راهي جام ملت‌ها مي‌شويم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
حسين فركي گفت: تيم ملي با كمترين اشتباه در جام ملت‌هاي آسيا حضور پيدا مي‌كند.
مربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به روند آماده سازي تيم ملي تصريح كرد: به تدريج در شرايط بهتري قرار خواهيم گرفت. البته هنوز رضايت كامل حاصل نشده و طبيعي است. هدف اصلي ما از شركت در رقابت‌هاي غرب آسيا ارزيابي بيشتر از تيم ملي است و اينكه تيم روان‌تر بازي كند. پس از اين جام و اردوي آلمان نيز به انتظار بهتر شدن تيم هستيم كه در نهايت باعث خواهد شد با كمترين اشتباه در جام ملت‌هاي شركت كنيم.
فركي با اشاره به اين كه يكي از اهداف شركت در مسابقات فوتبال غرب آسيا (جام سايوان) استفاده از ساير نفرات تيم ملي و شناخت بيشتر از اين بازيكنان است، گفت: در بازي با لبنان تغييراتي را در تركيب تيم ملي شاهد بوديم كه در مقابل سوريه هم تغييرات لازم انجام خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اشاره به اينكه اردن به شكلي متفاوت با مسابقه برابر ايران، در برابر فلسطين قرار گرفت، خاطرنشان كرد: طبيعي بود كه اردن تمام نيروي خود را صرف مسابقه با ما كرد و به بدون تفكر دفاعي به مصاف فلسطين رفت. فلسطين تيمي است كه در چهار ـ پنج سال اخير شاهد جهش در فوتبال خود بوده است و دقيقا فلسطين با همان تفكري كه اردن برابر ما داشت، مقابل حريف صف آرايي كرد. تساوي 1 ـ 1 شايد براي اردن قابل قبول نباشد اما در نهايت فوتبال همين است و نتايج اخير مسابقات جام ملت‌هاي آسيا نيز حاكي از اتفاقات غير قابل انتظاري است كه باعث جذابيت اين رشته‌ي ورزشي است.
مربي تيم ملي همچنين با اشاره به پيروزي 3 بر 1 سوريه مقابل لبنان گفت: سوريه تيمي جوان است كه با دور انديشي مناسب، از دو سال قبل كه در مسابقات غرب آسيا برابر ما به ميدان رفت، اينك با تجربه‌تر شده است و با بازي مقابل لبنان نشان داد كه تيمي خوب اما جوان است كه عليرغم صعود در دور اول اما شانسي براي قهرماني ندارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9155

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين فرکي: با كمترين اشتباه راهي جام ملت‌ها مي‌شويم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016