"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-16' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانكو: شـادابـي را بـه تيـم ملـي بـرمي‌گردانم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
برانكو ايوانكوويچ گفت: همه‌ي ما مشتاقانه در انتظار بازي با لبنان هستيم زيرا تنها كسب پيروزي تمامي بازيكنان را به شادابي گذشته بازمي‌گرداند.
سرمربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان در گفتگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به بازي تيم ملي ايران برابر لبنان در چارچوب رقابتهاي غرب آسيا «جام سايوان 2004» تصريح كرد: تمامي ملي‌پوشان در شرايطي به مراتب بهتر از قبل قرار دارند اما پيروزي در بازي فردا باعث كسب اعتماد به نفس مجدد و طراوت تيم خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه عليرغم برطرف شدن خستگي بدني موجود در بازي برابر اردن اما هنوز تيم ملي به شرايط ايده‌آل نرسيده است خاطرنشان كرد: مسابقات فوتبال غرب آسيا كمك مناسبي خواهد بود تا پس از چهار بازي به شرايط ايده‌آل برسيم.
برانكو ايوانكوويچ در توضيح شناخت موجود نسبت به تيم لبنان اظهار داشت: شناخت كاملي از لبنان دارم اما در اين لحظه شايد توجه به نام حريف چندان مهم نباشد و اولويت ما آمادگي مناسب براي مسابقات جام ملت‌هاي آسيا است كه در اين راستا بايد در فرصت زمان باقيمانده به شرايط كامل آمادگي بدني و روحي برسيم.
سرمربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان با تاكيد بر اين كه هنوز هم صحبت‌هاي گذشته‌ي خود مبني بر ضرورت هماهنگي حريفان با تاكتيك تيم ملي فوتبال را تكرار مي‌كنم و اين مساله كماكان صادق است گفت: تنها فرق موجود در مقايسه با شرايط چند ماه قبل كه اين گفته را مطرح كردم و وضعيت كنوني اين است كه بايد بيشتر به فكر بهتر شدن خود باشيم.
وي در رابطه با آخرين وضعيت مصدومان تيم ملي يادآور شد: مهدوي‌كيا به دليل آسيب ديدگي قادر به حضور در مسابقات غرب آسيا نيست اما ميرزاپور، واحدي نيكبخت و رضايي با آسيب ديدگي جزيي روبرو هستند كه مسلما مشكلي از بابت حضور در ميدان نخواهند داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايوانكوويچ در پاسخ به اين كه آيا اسامي ملي‌پوشان در مدت زمان مشخص اعلام شده از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا براي حضور در مسابقات جام ملت‌ها به اين كنفدراسيون ارسال شده است يا خير؟ گفت: روز گذشته اسامي 30 بازيكن را در اختيار فدراسيون فوتبال قرار دادم تا آنها نيز نسبت به اعلام آنها به كنفدراسيون فوتبال آسيا اقدام كند البته به دليل فاصله‌ي زماني موجود تا برگزاري اين مسابقات قانونا مشكلي نيز از بابت تغيير احتمالي برخي اسامي وجود ندارد.
گفتني است غلامحسين زمان آبادي سخنگوي فدراسيون فوتبال نيز در تاييد گفته‌هاي برانكو يادآور شد: حدود سه هفته‌ي قبل در جلسه‌اي با حضور دكتر دادكان رييس فدراسيون فوتبال درباره‌ي مشخص كردن ليست ملي‌پوشان اعزامي به جام ملت‌هاي آسيا تاكيد شد و اين ليست اكنون در اختيار فدراسيون قرار گرفته است و در صورت احساس نياز نسبت به تغيير برخي از اسامي مشكلي نداريم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9004

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو: شـادابـي را بـه تيـم ملـي بـرمي‌گردانم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016