"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-15' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گفتگوي اختصاصي ايسنا با علي پروين: فكراصلي‌ام پرداخت بدهي بازيكنان است، برخي به دنبال ايجاد مشكل بين من و دايي بودند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
علي پروين گفت: در حال حاضر فكر اصلي ما پرداخت بدهي بازيكنان است و اين كه در ادامه چگونگي قراردادهاي بازيكنان در فصل جديد را بررسي كنيم.
مدير فني تيم فوتبال پرسپوليس در گفتگوي اختصاصي با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تصريح كرد: تصور مي‌كنم «خطيب» قادر به برطرف ساختن مشكل بدهي يك ميليارد و ششصد ميليون توماني باشگاه پرسپوليس باشد و ما نيز با توجه به مسووليت خود به رفع مشكل بدهي بازيكنان خواهيم پرداخت كه به طور قطع و مطابق با قول جعفر كاشاني طي يكي دو روز آينده برطرف خواهد شد.
وي تصريح كرد: پرسپوليس در شرايطي قرار دارد كه تمامي قديمي‌هاي اين باشگاه در كنار يكديگر جمع شده‌اند و وقت گذاشته‌اند تا تمامي كارها را براي سربلندي آن انجام دهند.
پروين درباره‌ي جذب بازيكنان جديد و عدم تمديد قرارداد با برخي نفرات قديمي باشگاه پرسپوليس گفت: طبيعي است كه در پايان هر فصل عده‌اي بايد بروند و بازيكنان جديدي به باشگاه بپيوندند. اخراج 7 بازيكن در شرايطي كه هنوز پرسپوليس در مسابقات جام حذفي حضور داشت، اشتباه بزرگي بود كه انجام شد. به هر حال جلسه روز گذشته با هدف پرداخت مطالبات بازيكنان تشكيل شد تا اگر قرار است نفراتي از پرسپوليس بروند، با رضايت و روي خوش اين كار انجام شود. در واقع ديگر بازيكني از باشگاه طلبكار نباشد.
مدير فني تيم فوتبال پرسپوليس درباره‌ي علي دايي و صحبت‌هاي انجام شده با اين بازيكن اظهار داشت: با دايي صحبت كردم و او بايد امسال را هم براي پرسپوليس بازي كند و افتخار مي‌كنم كه وي در پرسپوليس بماند. من هرگز با دايي مشكلي نداشتم ولي برخي به دنبال مشكل دار كردن ما بودند.
كاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس درباره‌ي جذب نفراتي چون نيكبخت واحدي و نوازي تاكيد كرد: هنوز با هيچ بازيكني مذاكره نكرده‌ايم و فكر ما پرداخت بدهي‌هاست. بنابراين اخبار منتشر شده درباره‌ي بستن قرارداد با نفرات ياد شده را تكذيب مي‌كنم و هنوز هيچ تصميمي نگرفته‌ايم.
وي درباره‌ي وينكو بگوويچ و همچنين حضور مربي خارجي در پرسپوليس گفت: درباره‌ي بگوويچ صحبت خاصي ندارم زيرا نتيجه‌ي كار او را همگان ديدند و مواردي را هم كه به عنوان مشكلات خود مطرح كرده است نظر خود اوست. اما در بحث مربي خارجي نيز با كشورهاي فرانسه، انگليس، ايتاليا و آلمان مكاتبات لازم انجام شده است و ما بايد شرايط خود را با آنها وفق دهيم و زمينه را آماده كنيم تا بيشترين بهره را ببريم.
پروين اضافه كرد: پس از آمدن مربي خارجي، من، كاشاني و خطيب تمامي شرايط مورد نظر وي را فراهم خواهيم كرد از جمله حضور دستيار و مربي بدنساز ايراني يا هر آنچه كه خود اين مربي صلاح بداند. كار ما در زمين مسابقه است و آنچه كه مورد نظر اين مربي باشد با نظر كميته‌ي فني فراهم مي‌كنيم.
مدير فني تيم فوتبال پيروزي در پايان يادآور شد: اگر مربيان آلماني در كشور موفق نشده‌اند دليل اصلي آن وجود حواشي متعدد بوده است. زمينه‌ي لازم را براي حضور مربي خارجي مورد نظر فراهم خواهيم كرد تا بهترين استفاده را ببريم.
---------------------------------------

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

علي پروين:
اخراج در پرسپوليس معنايي ندارد
بدهي بـازيكنـان پـرداخت خواهد شد
بـا مـربيـان خـارجي مشكل مالي داريم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
بازيكنان پرسپوليس روز گذشته با علي پروين در دفتر وي ملاقات كردند.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين نشست كه با حضور بازيكناني چون باقري، سلماني، استيلي، امامي فر، كاظميان، اسدي، جمشيدي، اصلانيان، كريمي، محمدي، خان محمدي، باهنر، شيري، محمدوند و برزگر انجام گرفت، مسايلي از قبيل مشكلات مالي و نحوه‌ي پرداخت بدهي بازيكنان مورد بررسي قرار گرفت.
علي پروين مدير فني پرسپوليس پس از پايان نشست با حضور در جمع خبرنگاراني به سوالات آنان پاسخ داد.
مدير فني پرسپوليس درباره‌ي عدم حضور برخي از بازيكنان در اين جلسه گفت: سه تن از اين بازيكنان در حال حاضر در تمرينات تيم ملي هستند و بازيكناني مانند جباري، پيرواني، ميناوند و انتظاري نيز مشكلاتي داشتند كه به همين دليل نتوانستند در اين جلسه حضور پيدا كنند.
علي پروين در ادامه با اشاره به اين كه تعدادي از بازيكنان پرسپوليس از اين تيم جدا مي‌شوند و بازيكنان ديگري به جاي آنان جذب خواهند شد، تصريح كرد: هيچ بازيكني را اخراج نخواهم كرد و در صورتي كه به بازيكني احتياج نداشته باشيم به طور كامل با وي تصفيه حساب كرده و رضايت‌نامه‌اش را در اختيارش قرار خواهيم داد.
وي در مورد جلسه خود با بازيكنان نيز گفت:‌ بازيكنان در اين جلسه مشكلات مالي و ميزان بدهي باشگاه به خود را مطرح كردند و من روز سه شنبه به اتفاق كاشاني به ديدار خطيب خواهيم رفت و اين مسايل را با وي در ميان خواهيم گذاشت.
پروين خاطرنشان كرد: احتمالا بدهي تمامي بازيكنان ظرف چند روز آينده پرداخت خواهد شد.
مديرفني پرسپوليس در زمينه جذب مربي جديد نيز اظهار داشت: از طريق مدير برنامه‌هاي مهدوي كيا كه در آلمان كارهاي ما را دنبال مي‌كند با چند مربي آلماني، فرانسوي و انگليسي صحبت‌هايي كرده‌ايم كه البته كمي با آن‌ها مشكل مالي داريم.
پروين در مورد احتمال حضور پاگلزدورف گفت: وي انتخاب اول ما بود ولي وقتي فهميد كه ما او را مي‌خواهيم مبلغ درخواستي خود را نسبت به ميزان اوليه‌اي كه اعلام كرده بود، افزايش داد و در حال حاضر هم با يك مربي ديگر كه در گذشته مربي هرتابرلين بوده است، صحبت‌هايي را انجام داده‌ايم.
وي تاكيد كرد: قصد داريم تا يك مربي باسابقه و پرونده‌دار را براي پرسپوليس جذب كنيم.
پروين در ادامه بر ماندن علي دايي در پرسپوليس تاكيد كرد و افزود: از نظر مالي با وي توافق داريم و دايي هم از آن جا كه عاشق پرسپوليس است، قول همكاري داده است.
وي در مورد حضور نيكبخت و نوازي در پرسپوليس تصريح كرد: تا زماني كه مشكلات مالي بازيكنان پرسپوليس را حل نكنيم، نظري در اين زمينه نداريم.
مديرفني پرسپوليس در مورد جذب بازيكنان خارجي در پرسپوليس هم گفت: با چند بازيكن آلماني مذاكره كرديم كه متاسفانه سن آن‌ها بالا بود، ولي در فكر آن هستيم كه در صورتي كه توانستيم بازيكنان خارجي را نيز به تركيب تيم اضافه كنيم.
پروين در مورد بازيكنان خارجي حاضر در پرسپوليس نيز اظهار داشت: ايليچ اعلام كرده است كه از پرسپوليس جدا مي‌شود و ترائوره را هم تاكنون پيدا نكرده‌ايم.
وي خاطرنشان كرد: تمرينات پرسپوليس تا 15 تيرماه تعطيل است و بازيكنان استراحت خواهند كرد و از 15 تير با حضور مربي جديد تمرينات از سر گرفته خواهد شد.
وي در ادامه در مورد حضور خطيب در پرسپوليس، گفت: خطيب فردي باسابقه و كارآشنا است و در گذشته عملكرد موفقي داشته است و حضور وي براي پرسپوليس مفيد خواهد بود.
پروين در پايان به كليه‌ي طرفداران پرسپوليس قول قهرماني داد.
در ادامه‌ي اين نشست محمود خوردبين سرپرست پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار داشت: در سال جاري با حضور همان بازيكنان سال گذشته و به خصوص علي دايي مقام قهرماني را كسب خواهيم كرد.
وي همچنين در مورد حضور بازيكناني چون هاشمي نسب، انصاريان و فنايي در پرسپوليس گفت: وضعيت اين بازيكنان تحت بررسي است و در صورت نياز از آنان براي حضور در پرسپوليس دعوت به عمل خواهيم آورد.
كلاني پيشكسوت سابق پرسپوليس نيز در اين نشست حضور داشت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8968

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفتگوي اختصاصي ايسنا با علي پروين: فكراصلي‌ام پرداخت بدهي بازيكنان است، برخي به دنبال ايجاد مشكل بين من و دايي بودند' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016