"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-15' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

بگوويچ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس به عنوان سرمربي جديد الوصل انتخاب شد، ايپنا و ايسنا

وينگو بگوويچ سرمربي اسبق باشگاه پيروزي تهران در حالي كه هنوز چند روز به پايان مهلت قراردادش با اين باشگاه باقي مانده است به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال الوصل امارات انتخاب شد.
به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا) در حالي كه طي چند روز اخير اخباري در خصوص انجام مذاكرات بگوويچ با مسئولان باشگاه الوصل در دوبي منتشر شده بود صبح امروز باشگاه الوصل امارات رسما بگوويچ را به عنوان سرمربي جديد اين تيم انتخاب كرد.
سايت اختصاصي كنفدراسيون فوتبال آسيا نيز امروز از انجام مذاكرات جدي بين اين باشگاه اماراتي و مربي كروات پيروزي خبر داده بود اما روزنامه هاي اماراتي خبر پيوستن بگوويچ به باشگاه الوصل را رسما اعلام كردند.
در گزارش اين روزنامه ها عنوان شد كه بگوويچ سابقه درخشاني در باشگاه پيروزي تهران داشته و حتي به همراه اين تيم عنوان قهرماني ليگ برتر ايران را نيز به دست آورده است.
گفتني است پيش از اين آرتور برزيلي هدايت تيم فوتبال الوصل را در دست داشت اما با توجه به نتايج ضعيفي كه اين مربي به دست آورد مسئولان باشگاه زردپوش شهر دوبي تمايلي به ادامه همكاري با او نداشتند و در نهايت با وينگو بگوويچ به توافق رسيدند.
در حال حاضر فرهاد مجيدي تنها بازيكن خارجي تيم فوتبال الوصل امارات است و هنوز دومين بازيكن خارجي اين تيم براي حضور در فصل جديد رقابت ها انتخاب نشده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرپرست باشگاه الوصل:
مدت ها بود كه بگوويچ را مي خواستيم

شب گذشته مسئولان باشگاه الوصل امارات و وينگو بگوويچ جهت امضاء قرارداد همكاري به توافق رسيدند.
مدت اعتبار اين قرارداد يك فصل خواهد بود در حالي كه مبلغ قرارداد فاش نشده و تا كنون خبري در اين زمينه به دست نيامده است.
به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا) بعد از توافق بگوويچ و باشگاه الوصل، عمر سلطان سرپرست تيم فوتبال اين باشگاه در حضور نمايندگان رسانه هاي گروهي اظهار داشت: ما از مدت ها پيش او را زير نظر داشتيم حتي در زماني كه در باشگاه فولاد اهواز كار مي كرد با او صحبت هايي انجام شد و بالاخره هم به توافق نهايي دست يافتيم.
از نظر ما او لايق ترين فرد براي حضور در اين باشگاه است و قطعا مي تواند روز هاي خوبي در اين باشگاه داشته باشد.
بگوويچ به ما گفته است تيم را به خوبي آماده مي كند و ما با قدرت در فصل جديد رقابت ها حضور خواخهيم داشت.
-------------------------------------

وينكو بگوويچ:
ايران كشور دوم من است
دوبـاره بـه ايـران بـازمـي‌گـردم
بازهم مي‌گويم بدشانسي دليل ناكامي من بود

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
وينكو بگوويچ پس از عقد قرارداد با باشگاه الوصل امارات گفت: مسوولان باشگاه الوصل براي فوتبال ايران احترام زيادي قائل هستند و لذا من را در اولويت قرار دادند.
سرمربي سابق تيم فوتبال پيروزي در گفتگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تصريح كرد: باشگاه الوصل بازيكنان سرشناس بسياري دارد و باشگاهي پيشرو در فوتبال است كه بسيار از پيوستن به اين باشگاه خوشحال هستم.
وي اضافه كرد: من مشكلات فصل گذشته‌ي الوصل را به طور كامل مي‌شناسم و آن را تجزيه و تحليل كرده‌ام، براي موفقيت الوصل بايد تمامي تلاش خود را به كار ببرم و مي‌دانم كه كار دشواري را در پيش دارم.
بگوويچ درباره‌ي احساس خود مبني بر ترك ايران پس از 5 سال مربيگري در كشورمان گفت: ايران كشور دوم من است و ترك آن پس از گذشت 5 سال بسيار دشوار است. در اين مدت دوستان بسيار زيادي را در ايران پيدا كرده‌ام و لازم است تا از حمايت‌هاي افرادي چون مهندس عابديني كه من را به فوتبال ايران معرفي كرد، فروزنده، رضاييان، باقريان و ... كه بدون حمايت‌هاي آنها هرگز شناخته نمي‌شدم تشكر ‌كنم. در عين حال از تمامي هواداران پرسپوليس هم تشكر مي‌كنم اما باز هم اذعان دارم كه بدشانسي دليل اصلي ناكامي ما بود.
سرمربي سابق پيروزي خاطرنشان كرد: اميدوار هستم كه دوباره به ايران بازگردم زيرا مربيگري حرفه‌ي من است و حضور چند ساله در ايران يك تجربه‌ي به ياد ماندني است. در حال حاضر بسياري از شاگردان من در تيم ملي فوتبال بزرگسالان و المپيك حضور دارند كه از اين بابت بسيار خوشحال هستم. قلب من متعلق به ايران است و هرگز از آن چه كه بتوانم براي كشورم انجام دهم از انجام آن براي ايران دريغ نخواهم كرد.
بگوويچ در پايان اظهار داشت: روز يكشنبه براي ارايه ي برنامه‌ي خود به امارات خواهم رفت و پس از آن عازم كرواسي مي‌شوم. دوازدهم جولاي نيز مجددا به امارات باز مي‌گردم تا رسما هدايت الوصل را در اختيار بگيرم.



در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8966

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بگوويچ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس به عنوان سرمربي جديد الوصل انتخاب شد، ايپنا و ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016