"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-14' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

آشنایی با"کیناس" نماد نوعدوستی در یورو 2004، سينا

تهران،خبرگزاری سینا - فرهاد راستی
"کیناس" موجود کوچکی است که به عنوان سمبل تلاش ،انگیزه ،نوع دوستی و اوج تکنیک و مهارت فوتبال، در رقابتهای جام ملت های اروپا انتخاب شده است.
به گزارش خبرگزاری سینا و به نقل از سایت اختصاصی یورو 2004 ، داستان از این قرار است که کیناس در یک دهکده کوچک و دور افتاده در پرتقال متولد شده و به طور خارق العاده ای تمام مهارت های فوتبالیست های اسطوره ای گذشته تا به امروز را در خود دارد.
استعداد فوق العاده او در فوتبال و از اوایل کودکی شکوفا شده و همیشه و هر جا توپی را همراه خود داشت که دوستانش را با نمایش حرکات شگفت انگیزش به تعجب وامی داشت.
"کیناس"، علاقمندی بسیاری به "اوزه بیو" و "لوییس فیگو" بازیکنان مشهور پرتغال دارد اما بیش از آن به کار تیمی و لذت بردن از بازی جوانمردانه توجه دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از سوی دیگر استعدادهای فوق العاده او به فوتبال هیچگاه موجب غرور و خودخواهی وی نشده است.این روحیات در خارج از زمین نیز همراه کیناس است .
او به موسیقی، میهمانی و مردم علاقه وافری دارد و به همه کسانیکه در اطرافش هستند محبت می کند.
بخاطر داشتن چنین روحیاتی است که کیناس در میان مردم یک سمبل منحصر به فرد است و برگزار کنندگان مسابقات یورو 2004 تصمیم گرفتند او را به عنوان سمبل این بازیها انتخاب کنند.
کیناس وظیفه دارد با انتقال روحیه اشتیاق انگیزه، مهارت اراده و هیچان به عنوان ویِژگی هایی که فوتبال را به پرطرفدارترین رشته ورزشی در کره زمین تبدیل کرده، کاری کند که هیچکس مسابقات یورو 2004 را از خاطر نبرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8938

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آشنایی با"کیناس" نماد نوعدوستی در یورو 2004، سينا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016