"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-09' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گفت و گوي اختصاصي ايپنا با مهاجم جديد بايرن، هاشميان: از رقابت نمي ترسم

روز گذشته وحيد هاشميان، ساعاتي را ميهمان خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) بود.
وحيد، همچون گذشته دوست داشتني، پرافتخار و سر به زير بود و به تمامي سوالات پاسخ گفت. او طوري رفتار مي كرد كه گويا اصلاً بازيكن بايرن نيست!

بوخوم؛ صلح و صفا

هاشميان سخنان خود را در مورد وضعيتش در آلمان اين چنين آغاز كرد: "فصل خوبي را با بوخوم پشت سر گذاشتم. در قراردادمان ذكر شده بود كه اگر پيشنهادي اين چنيني به دفتر باشگاه برسد، آنها مخالفت نكنند."
وي در مورد جو اين تيم گفت: "در اين باشگاه صميميت و دوستي عامل موفقيت به شمار مي رود. من دوران خوبي را با بوخوم سپري كردم. آنها هم در پايان مراسمي براي خداحافظي من برپا كردند."

تشكر از مربي

"در روزهاي پاياني با مربي بوخوم صحبت كردم و از او به خاطر زحماتي كه براي من كشيده بود تشكر كردم. وي نيز با صراحت گفت، من براي تو كاري انجام نداده ام. هر چه بود حاصل تلاش خودت بود." از رقابت در بايرن نمي ترسم


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشميان در مورد پيوستنش به بايرن گفت: "اوتمار هيتسفلد در زمان مربيگري خود در بايرن به دنبال يك مهاجم سرزن بود. او به هيات مديره باشگاه من را پيشنهاد كرد. براي پيشرفت بايد به تيم بزرگي مي رفتم و قطعاً نمي شود درخواست تيمي مثل بايرن مونيخ را رد كرد. من از جو بايرن هرگز نمي ترسم. در سختي ها تلاش خود را مضاعف مي كنم و با توكل بر خداوند كار خود را ادامه مي دهم. بايد سعي كنم كه با تمرينات فراوان بتوانم بيشتر به ميدان بروم."

اولين حضور در ميادين اروپايي

وحيد براي نخستين بار است كه قرار است در رقابت هاي اروپايي به ميدان برود. گرچه او در مسابقات اينتر توتو به ميدان رفته و حتي يك گل نيز براي هامبورگ مقابل ترابزون به ثمر رسانده است.
هاشميان در اين خصوص گفت: "رقابت هاي اروپايي مسابقات بزرگي هستند. سعي مي كنم در اين مسابقات نيز خوش بدرخشم. به رغم اين كه اين نخستين حضور من در چنين ديدارهايي است، هيچگونه ترس و استرسي ندارم. آن قدر تمرين كرده ام كه بتوانم در اين رقابت ها حضور موثري داشته باشم. به اميد خدا نتايج خوبي با بايرن كسب خواهيم كرد."

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8745

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفت و گوي اختصاصي ايپنا با مهاجم جديد بايرن، هاشميان: از رقابت نمي ترسم' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016