"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-08' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

محمود جوهري مربي تيم ملي فوتبال اردن: به ايران و برانكو احترام مي گذارم، تيم شما هميشه قدرتمند است، ايپنا



محمود جوهري سرمربي مصري تيم ملي فوتبال اردن كه براي انجام ديدار روز چهارشنبه به همراه كاروان اين تيم وارد تهران شده است در گفتگو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) صحبت هاي مطرح شده از قول خودش كه در روزنامه هاي اردني درج شده بود را تكذيب كرد.
در حالي كه روزنامه الراي اردن به نقل از جوهري نوشته بود: برانكو از ما ترسيده است. وي گفت: اين حرفها در روزنامه ها مطرح مي شود و به هيچ وجه صحت ندارد ، البته من اخبار تيم شما را تعقيب مي كردم و مصاحبه ايوانكوويچ را هم خواندم اما در مورد او چيز خاصي نگفته بودم. من در مورد سرمربي تيم شما گفتم كه او حالا روي ما حساب مي كند نه اينكه از ما مي ترسد.
جوهري در ادامه افزود: قرار نيست كه اعتماد به نفس خودمان را از دست بدهيم اما نمي توانم ادعاي زيادي هم داشته باشيم چون از هر نظر فوتبال ايران نسبت به ما برتري دارد. ما ادعاي زيادي نداريم و به خوبي مي دانيم كه تيم شما خيلي بهتر از ماست.
سرمربي تيم ملي اردن اضافه كرد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ما بازي سختي مقابل تيم ايران خواهيم داشت و به خوبي شرايط اين بازي را مي دانيم. به قدرت تيم خودمان هم ايمان دارم ولي هيچ وقت نگفته ام كه ما ايران را مي بريم اما باز هم مي گويم كه هميشه اميدوار خواهيم بود.
جوهري در پايان اظهار داشت: فوتبال ايران را آنقدر مي شناسم كه بتوانم بگويم فراتر از آسيا است. در مورد ايوانكوويچ هم بايد بگويم كه من به او احترام مي گذارم اما تيم ملي اردن هم شرايط خودش را دارد و تفاوت هاي زيادي با گذشته داشته است.
ما نتايج خوبي در برابر تيم هاي قدرتمند آفريقايي و آسيايي به دست آورده ايم و بازيكنان ما اعتماد به نفس زيادي دارند. چندين بار تجربه تقابل با فوتبال ايران را داشته ام و به قدرت آنها واقف هستم اما باز هم مي گويم كه با اميد متوقف كردن تيم شما به ميدان خواهيم رفت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8695

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمود جوهري مربي تيم ملي فوتبال اردن: به ايران و برانكو احترام مي گذارم، تيم شما هميشه قدرتمند است، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016