"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-08' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانکو: مشكلات تيم ملي فوتبال برطرف شده است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
تيم ملي فوتبال بزرگسالان كشورمان فردا در شرايطي به مصاف اردن خواهد رفت كه طي چند ماه گذشته يك پيروزي شيرين با حساب 4 ـ 1 و يك شكست در بازي برگشت و در خانه حريف را تجربه كرده است.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، روز گذشته با پيوستن رحمان رضايي به جمع‌ ملي‌پوشان، برانكو ايوانكوويچ تمامي ستارگان تيم ملي را در اختيار گرفت و به نظر مي‌رسد اين بار نيز ملي‌پوشان ايران نتيجه‌اي ماندني را براي فوتبال كشور رقم بزنند.
ايوانكوويچ در گفتگو با ايسنا، در خصوص آخرين وضعيت تيم ملي پيش از بازي فردا برابر اردن گفت: تمامي بازيكنان آماده هستند، گرچه در شرايط دشواري قرار داريم زيرا با مسابقات مقدماتي جام جهاني و سپس حضور در جام ملت‌هاي آسيا روبرو هستيم كه موفقيت در هر دو اين رقابت‌ها مد نظر است.
وي درباره‌ي رحمان رضايي و ميزان آمادگي او تصريح كرد: رضايي كاملا آماده است و انگيزه فراواني براي انجام يك بازي خوب دارد. وي روز شنبه براي مسينا به ميدان رفت و بازي خوبي را انجام داد. اينك نيز آمادگي كاملي دارد.
سرمربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان همچنين از آمادگي كامل ميرزاپور و واحدي نيكبخت خبر داد.
برانكو درباره‌ي تيم اردن و نتيجه حاصله برابر اين تيم تصريح كرد: به تمامي حريفان تيم ملي از جمله اردن احترام مي‌گذارم. اردن تيمي خوب است كه بازي سطح بالايي را از آن انتظار دارم اما در نهايت همه چيز بستگي به خود ما خواهد داشت. اردن در مقايسه با قبل به مراتب بهتر شده و گام‌هاي موثري را برداشته است كه نتيجه‌ي آن انجام بازي در سطح عالي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايوانكوويچ يادآور شد: هميشه به برد فكر مي‌كنم و مساله‌ي مهم كسب پيروزي و سه امتياز بازي صرف نظر از تعداد گل‌هاي به ثمر رسيده است.
سرمربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان در پايان اظهار داشت: مشكلاتي تيم ملي در دفاع و حمله كه در بازي با پيكان به آن اشاره كرده بودم، در حال حاضر برطرف شده است و انتظار داريم تا برابر اردن تيم پيروز ميدان لقب گيريم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8692

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانکو: مشكلات تيم ملي فوتبال برطرف شده است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016