"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

مدير برنامه هاي نويدكيا: بوخوم بهترين موقعيت براي پيشرفت محرم است، ايپنا

محمود رضا فاضلي تا كنون موفق ترين مديربرنامه هاي فوتباليست هاي ايراني بوده و در اين راستا به موفقيت هاي زيادي رسيده است.
فاضلي پيش از اين مديربرنامه هاي مهدوي مهدوي كيا،وحيد هاشميان و در مقاطعي علي دايي و مهرداد ميناوند بوده است. در همه قراردادهايي كه او منعقد كرده منافع بازيكنان و تيم هاي ايراني مد نظر قرار گرفته است. فاضلي كه اخيرا به عنوان مدير برنامه هاي محرم نويدكيا مقدمات حضور اين بازيكن را در باشگاه بوخوم آلمان فراهم كرده است در گفتگو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا) پيرامون جزييات اين قرارداد توضيحاتي ارايه داد.
فاضلي در ابتدا گفت: واقعا به خاطر حرف هايي كه در مورد من زده اند متاسف هستم. مي گويند يك فرد سودجو در اين انتقال دست داشته در حالي كه من به خاطر منافع بازيكنان ايراني اين اقدامات را انجام مي دهم و مي توانيد همين مسئله را هم از خود نويدكيا بپرسيد.
براي من باعث افتخار است كه يك بازيكن 21 ساله ايراني در حالي كه مصدوم است مي تواند به باشگاه معتبري مثل بوخوم آلمان برود آن هم در شرايطي كه اين تيم به عنوان تيم پنجم بوندسليگا به رقابت هاي جام يوفا هم راه پيدا كرده است.
مديربرنامه هاي نويدكيا در ادامه افزود: نويدكيا به زودي بازيكن آزاد خواهد بود و من هم سعي كردم شرايط را به گونه اي فراهم كنم كه منافع اين بازيكن و همچنين باشگاه سپاهان در نظر گرفته بشود و باشگاه بوخوم با اين تيم ايراني همكاري نزديكي داشته باشد اما در مورد من اينگونه صحبت مي كنند. به هر حال من هم اين حرف ها را به حساب عصبانيت مي گذارم و نمي خواهم پاسخي بدهم.
فاضلي در خصوص جزييات اين قرارداد اظهار داشت: باشگاه بوخوم به دنبال يك هافبك مياني بود و من هم از چند ماه پيش فيلم بازي هاي نويدكيا را به آنها داده بودم. با تاييد مديرعامل باشگاه و همچنين كادرفني آنها براي جذب محرم وارد عمل شدند در حالي كه حالا او به شدت مصدوم است اما بوخومي ها با اين مسئله هيچ مشكلي ندارند و همچنان او را مي خواهند.
نويدكيا به زودي راهي آلمان خواهد شد و در بوخوم مورد عمل جراحي قرار مي گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تنها شرط مسئولين اين باشگاه آن است كه بعد از عمل روند طبيعي بهبودي طي شود و نويدكيا بتواند اين تيم را همراهي كند.
قرارداد نويدكيا به مدت سه سال خواهد بود و من فكر مي كنم اين بهترين موقعيت براي پيشرفت اين بازيكن جوان است.
باشگاه بوخوم براي امضاء اين قرارداد حتي تست پزشكي و فني هم نمي گيرد. فاضلي در ادامه گفت: مسئولان باشگاه بوخوم هميشه به من لطف داشته اند و در راستاي همين روابط زمينه انتقال بازيكنان ايراني را فراهم مي كنم. پيش از اين هم امكان حضور هاشمي نسب و كاظميان در اين باشگاه فرهم شده بود و مي توانيد از خود آنها بپرسيد اما خوشان نخواستند كه به اين تيم بپيوندند.
فاضلي در پايان گفت: من ادم سودجويي نيستم و اگر بودم بازيكنان بزرگي فوتبال جهان مثل باشتورك و فوكال به من اعتماد نمي كردند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8574

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مدير برنامه هاي نويدكيا: بوخوم بهترين موقعيت براي پيشرفت محرم است، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016