"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-04' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

سرمربي تيم ملي فوتبال اردن: حرف هاي برانكو بوي ترس مي داد... ايران را بهتر از خودشان مي شناسيم، ايپنا

محمود الجوهري سرمربي با سابقه مصري نتايج بسيار خوبي به همراه تيم ملي فوتبال اردن به دست آورده و حالا در آستانه ديدار حساس تيمش در مرحله مقدماتي جام جهاني و در برابر تيم ملي فوتبال كشورمان رجزخواني مي كند. جوهري بيشترين تحول را در تاريخ فوتبال اردن شكل داده و حالا به همراه اين تيم به مكان چهل و سوم جدول فيفا رسيده است.
به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا) پس از تساوي اردن و الجزاير در يك بازي تداركاتي و پيش از رويارويي با تيم ملي ايران جوهري درگفتگو با روزنامه هاي اردني حرف هاي جالبي در خصوص اين بازي به زبان آورده است.
سرمربي 66 ساله اردن در مورد بازي با ايران گفت: با انجام چند بازي تداركاتي در وضعيت خوبي قرار داريم و خودمان را براي بازي با ايران آماده كرده ايم.
سعي كرديم بازيكنان ما تجربه بازي در اين سطح را به دست آورند در حالي كه آنها پيش از اين هم سابقه رويارويي و حتي شكست تيم ايران را داشته اند. جوهري در ادامه گفت: زحمات زيادي كشيده ايم و حالا اعتباري به دست آورده ايم كه نبايد از دست بدهيم. تلاش ما براي شكست ايران و صعود به مرحله بعدي ادامه خواهد داشت در حالي كه آنها تيم بسيار خوب و قدرتمندي دارند اما ما هم مي دانيم چطور بايد با ايراني ها بازي كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرمربي مصري تيم فوتبال اردن شناخت خودش از تيم ملي ايران را بيش از حد معمول دانست و گفت: همه اخبار آنها را با دقت دنبال مي كنم و كاملا آنها را زير نظر دارم. آخرين ليست بازيكنان تيم ملي ايران را هم ديدم و مي توانم تاكتيك مورد نظر آنها را پيش بيني كنم.
جوهري اظهار داشت: حتي از حرف هايي كه اعضاء كادر فني تيم ملي ايران و شخص برانكو در كنفرانس خبري بر زبان آوردند با خبر هستم. با توجه به حرف هايي كه شنيده ام بايد بگويم از نظر من برانكو براي اين بازي نگراني هاي زيادي دارد و در حقيقت از ما ترسيده است!
انتخاب هاي اول او در تركيب تيم ايران براي ما كاملا روشن است و مي دانيم با سيستم هاي مورد نظر او چه كنيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8509

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سرمربي تيم ملي فوتبال اردن: حرف هاي برانكو بوي ترس مي داد... ايران را بهتر از خودشان مي شناسيم، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016