"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-04' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانكو، مربي تيم ملي فوتبال ايران: در دفـاع و حملـه مشكـل داريـم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
برانكو ايوانكوويچ پس از انجام بازي دوستانه با پيكان و تساوي برابر اين تيم گفت: با توجه به مسابقه دشواري كه ظرف چند روز آينده با اردن در پيش داريم، منطقي بود تا با تيم‌هايي نه چندان قدرتمند بازي كنيم تا ملي‌پوشان به هماهنگي لازم دست يابند.
سرمربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان در گفتگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تصريح كرد: در چنين مسابقاتي است كه مي‌توان عملكرد بازيكنان را به خوبي ارزيابي كرد. البته انتظار من از ملي‌پوشان اين است كه بازي‌هاي خيلي خوبي را انجام دهند اما طبيعي است عدم تمرينات كافي پس از مسابقات ليگ، باعث كاهش ميزان آمادگي بدني شود. در ادامه كار بايد به بازي با اردن و حضور موفق در جام ملت‌ها فكر كرد زيرا هر دو اين مسابقات مهم هستند.
وي با اشاره به وجود مشكلاتي در دفاع و حمله در بازي با پيكان، يادآور شد: هماهنگي بين بازيكنان از باشگاه‌هاي مختلف نيازمند زمان است و كماكان با چنين مشكلي روبرو هستيم، به همين دليل مسابقه با اردن، رقابتي دشوار خواهد بود و عليرغم ناكافي بودن زمان موجود اما نهايت تلاش خود را براي ارايه يك بازي مناسب انجام مي‌دهيم.
برانكو درباره‌ي عملكرد لژيونرها به ويژه مهدوي‌كيا در برابر پيكان گفت: مهدوي‌كيا فصل دشواري را در بوندس ليگا سپري كرد و كاملا آگاه هستم كه چنين بازيكناني با چه مشكلاتي روبرو هستند. البته وي در فاصله‌ي باقيمانده تا بازي با اردن كاملا آماده خواهد شد و كمك بزرگي براي تيم ملي تلقي مي‌شود در ضمن اينكه علي كريمي امروز به اردوي تيم ملي ملحق مي‌شود و مطابق با آخرين صحبت‌هاي انجام شده با رحمان رضايي، وي به احتمال فراوان به اردوي تيم ملي ملحق خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرمربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان درباره‌ي ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال ژاپن و انگلستان و تساوي 1 ـ 1 آنها، اظهار داشت: ژاپن قهرمان جام ملت‌هاي آسياست و در مسابقاتي برابر چك و مجارستان عملكرد عالي داشت. البته مسابقات ليگ فوتبال ژاپن در ماه مارس آغاز ولي در مقابل ليگ ايران از اواخر سپتامبر شروع مي‌شود. اين اختلاف زمان عملا شرايط را فراهم ساخته است تا ژاپن همواره نفراتي آماده را در اختيار داشته باشد. اما در مقابل ما در مرحله‌ي استراحت و آماده‌سازي به سر ببريم. اين پيشرفت بزرگي براي ژاپن است. در عين حال فراهم ساختن مقدمات بازي با تيم‌هاي بزرگ آسان نيست و به سادگي نمي‌توان شرايط انجام مسابقاتي دوستانه را براي اين تيم‌ها فراهم كرد.
وي در پايان درباره‌ي پيوستن محرم نويدكيا به تيم بوخوم آلمان، تصريح كرد: با در نظر گرفتن آسيب ديدگي شديد نويدكيا كه باعث دوري چند ماهه اين بازيكن از ميدان شده است، بوخوم بهترين كار ممكن را براي وي انجام داد و او مي‌تواند از بوخوم سپاسگذار باشد. زيرا آنها شرايط مناسبي را براي مداواي وي فراهم كرده‌اند. البته هرگز نمي‌توان گفت تيم بهتر براي نويدكيا كدام است اما بوخوم تيم قدرتمندي است كه حضور در آن باعث افزايش تجارب نويدكيا براي حضور در تيم‌هايي قدرتمندي مي‌شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8506

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو، مربي تيم ملي فوتبال ايران: در دفـاع و حملـه مشكـل داريـم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016