"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-06-01' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

مهدي مهدوي‌كيا در گفتگو با ايپنا: اردن اصلي ترين حريف ايران است، فصل آينده كاپيتان دوم هامبورگ مي شوم

مهدي مهدوي‌كياهافبك ايراني تيم هامبورگ از روز دوشنبه تمرينات خود را با تيم ملي آغاز كرد.
وي در گفتگو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) گفت: خوشحالم مجدداً توانستم در اردوي تيم ملي حاضر باشم و در كنار بازيكنان تمرينات خود را پيگيري كنم.
تيم ايران مسابقات سختي را پيش رو دارد كه فكر مي‌كنم اصلي‌ترين رقيب ما در مرحله مقدماتي، همين تيم اردن باشد كه قرار است هفته آينده در برابر آن به ميدان برويم . اميدوارم بتوانيم با ارائه يك بازي تماشاگرپسند با يك پيروزي پرگل اين تيم را شكست دهيم .
مهدوي‌كيادر ادامه افزود: من به تازگي قرارداد خودم را با تيم هامبورگ تمديد كرده و اگر پيشنهادي جديدي داشته باشم بايد با موافقت مسؤولان باشگاه هامبورگ تيم خود را تغيير دهم، اما با اين وضعيت به تيم ديگري فكر نمي كنم .
وي در با اشاره به وضعيت هامبورگ در بوندس ليگا گفت: به هر حال ما فصل گذشته چهارم شديم و امسال رتبه هشتم را كسب كرديم و اين آمار نشان مي‌دهد كه ما نسبت به فصل گذشته سيرنزولي را طي كرده ايم .
اين مشكلات از بازي نخست و شكست سنگين برابر هانوفر آغاز شد و بعد از آن در مسابقات جام يوفا نيز نتوانستيم نتايج قابل قبولي را بدست آوريم .
بر همين اساس مديران باشگاه تصميم گرفتند كورت‌يارا را اخراج كنند. بعد از آن نيز تاپ مولر آمد اما متأسفانه ايشان نيز نتوانستند تيم را از بحران خارج كنند.
موشك ايراني باشگاه هامبورگ در مورد وضعيت تيم باشگاهي اش گفت : با كسب مقام هشتمي بوندس ليگا توانستيم به جام اينترتوتو راه پيدا كنيم و اگر بتوانيم در اين مسابقات به خوبي ظاهر شويم در چهت سود‌آوري باشگاه هامبورگ قدم برداشته ايم . البته درصدد هستيم ناكامي در مسابقات بوندس ليگا را در جام اينترتوتو جبران كنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي خاطرنشان كرد: من در گذشته سعي كرده‌ام براي مسابقات تيم ملي به ايران آمده و در تمرينات گروهي قبل از آن شركت كنم . در چند بازي اخير فقط در مقابل تيم ملي لائوس حضور نداشتم كه اين امر نيز به دليل توافقي بود كه مربيان تيم ملي با مسؤولان باشگاه هامبورگ انجام دادند .
هافبك ايراني تيم هامبورگ در پايان افزود: بعد از حضور چند ساله در تيم هامبورگ در حال حاضر به عنوان يكي از بازيكنان قديمي اين تيم محسوب مي‌شوم و به احتمال فراوان در فصل آينده كاپيتان دوم اين تيم خواهم بود . با اين حال و جدا از تمامي مسائل بازيكنان و مديريت باشگاه هامبورگ همگي در تلاش هستند تا در فصل آينده ناكامي سال گذشته را جبران كنند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8425

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدي مهدوي‌كيا در گفتگو با ايپنا: اردن اصلي ترين حريف ايران است، فصل آينده كاپيتان دوم هامبورگ مي شوم' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016