"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-05-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانکو: زندی و رحمانی در دیدار مقابل اردن در خدمت تیم ملی فوتبال نخواهند بود، سينا

تهران، خبرگزاری سینا
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: "فریدون زندی" و "رحمان رضایی" دو بازیکن ایرانی شاغل در باشگاههای خارجی، تیم ملی را در دیدار مقابل اردن همراهی نخواهند کرد.
برانکو ایوانکوویچ که شنبه شب و در خاتمه دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران و اکباتان با خبرنگار سینا گفت و گو می کرد، افزود: قرار است "رضایی" تیم مسینای ایتالیا را در دیدار پلی آف جام باشگاههای ایتالیا همراهی کند و به همین خاطر او نمی تواند در خدمت تیم ملی باشد.
وی ادامه داد: در صورتی که این بازیکن در موعد مقرر به جمع ملی پوشان ملحق نشود، از وجود وی به جای دیدار مقابل اردن، در رقابتهای فوتبال غرب آسیا استفاده خواهد شد.
سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص رحمان رضایی نیز یادآور شد: حضور یا عدم حضور این بازیکن در ترکیب تیم ملی به نشست روز 26 خرداد ماه فدراسیون بین المللی فوتبال (فیف) بستگی دارد. قرار است در این نشست به وضعیت بازیکنانی با شرایط مشابه زندی بررسی شده و رای نهایی در خصوص آنان صادر شود.
وی همچنین خاطر نشان کرد که فدراسیون فوتبال ایران، تمامی مدارک مورد نیاز "زندی" را به فیفا ارائه کرده و منتظر دریافت پاسخ این نهاد است.
ایوانکوویچ ادامه داد: به طور حتم این بازیکن ارزنده را در دیدار مقابل اردن به همراه نخواهیم داشت اما امیدوارم که با مشخص شدن وضعیت وی، از او در دیدارهای بعدی تیم ملی بخصوص در جام ملتهای آسیا استفاده کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح دیدار تدارکاتی عصر روز گذشته تیم ملی مقابل اکباتان تهران پرداخت و گفت: در این دیدار پاره ای ناهماهنگی میان ملی پوشان دیده می شد که با توجه به دور بودن آنان از شرایط مسابقه، این امر کاملا طبیعی بود.
وی در خصوص انتخاب تیم اکباتان برای این بازی یادآورد شد: انتخاب اکباتان به خاطر انسجام تیمی و انگیزه بالای بازیکنان آن بود تا از این طریق بتوانم ملی پوشان را در شرایط مسابقه قرار دهم، از سوی دیگر قصد داشتم بازیکنان تیم ملی با فعالیت و تحرک بیشتر به هماهنگی های اولیه دست یابند که تا حدودی نیز به اهداف خود دست یافتم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ایونکوویچ ادامه داد:اکباتان، تیمی جوان و منسجم بود که توانست با تحت فشار قراردادن بازیکنان تیم ملی، صاحب چندین موقعیت گل شود.
تیم ملی فوتبال ایران به منظور کسب آمادگی در دیدار مقابل اردن در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2006 آلمان، عصر روز گذشته دیداری تدارکاتی مقابل تیم اکباتان تهران برگزار کرد که در پایان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و اردن، روز چهارشنبه بیستم خرداد ماه جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8359

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانکو: زندی و رحمانی در دیدار مقابل اردن در خدمت تیم ملی فوتبال نخواهند بود، سينا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016