"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-05-25' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

فرهاد مجيدي: از دعوت برانكو نهايت استفاده را مي‌كنم، ايسنا

فرهاد مجيدي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
فرهاد مجيدي يكي از لژيونرهاي فوتبال كشورمان، در مدت زمان حضورش در باشگاه الوصل امارات نقش تعيين‌كننده‌اي در پيروزي‌هاي اين تيم ايفا كرد؛ به گونه‌اي كه اين تيم پس از پايان ليگ امارات در بين چهار تيم برتر قرار گرفت.
وي به تازگي قرارداد دو ساله‌اي را با پيشنهاد مالي بسيار عالي با اين باشگاه تمديد كرده است. وي امروز براي حضور در تمرينات تيم ملي وارد تهران مي‌شود.
فرهاد مجيدي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به حضورش در تمرينات تيم ملي فوتبال، از دعوت سرمربي تيم ملي قدرداني كرد و گفت: از فرصتي كه به دست آورده‌ام نهايت استفاده را مي‌كنم و با تمام نيرو در تمرينات شركت مي‌كنم. آسيب‌ديدگي‌ام نيز كاملا بهبود يافته و در شرايط آمادگي مناسبي به سر مي‌برم.
مجيدي با ارزيابي وضعيت تيم الوصل در ليگ امارات افزود: تيمم در موقعيت خوبي نيست و در دور دوم رقابت‌ها نتايج ضعيفي كسب كرد؛ چرا كه چند تن از بازيكنان تاثيرگذار تيم دچار آسيب‌ديدگي شده و مدتي از مسابقات دور بودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تمديد قرارداد دو ساله با تيم الوصل را جزو بهترين قراردادهاي عمر فوتبال خود ياد كرد و خاطرنشان كرد: علاقه‌ي زيادي براي حضور در ليگ‌هاي اروپايي داشتم. البته قرارداد خوبي از يك تيم آلماني دريافت كردم ولي شرايط بازي كردن در اين باشگاه را نمي‌پسنديدم؛ در حالي كه شرايط مادي چندان دلچسبي نيز پيشنهاد نداده بودند. بالعكس مبلغ پيشنهادي باشگاه الوصل دو برابر تيم آلماني بود. بنابراين با توجه به اين‌ كه از زندگي كردن و نيز بازي در امارات بسيار راضي‌ام، تصميم گرفتم در الوصل بمانم.
مجيدي در ادامه با اشاره به حضور باانگيزه‌ي تيم‌هاي آسيايي در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا گفت: تمام تيم‌ها با توان و قدرت بالا در اين مسابقات حضور مي‌يابند، تيم ايران نيز در ميان تيم‌هاي آسيايي شناخته شده است و اكثر تيم‌ها از فوتبال ايران وحشت دارند. لذا براي مهار تيم ايران نقاط قوت و ضعف تيم ما را به خوبي شناسايي خواهند كرد. بر همين اساس تلاش مضاعف كادر فني و نيز بازيكنان تيم ملي راههاي قهرماني ايران در آسيا را هموار خواهد كرد، چنان‌چه برانكو در كسب نتايج تيم ملي همواره نقش تاثيرگذاري ايفا كرده است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8141

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرهاد مجيدي: از دعوت برانكو نهايت استفاده را مي‌كنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016