"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-05-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

خداحافظي با هواداران بوخوم؛ وحيد هاشميان: فردا به مونيخ مي روم... برانكو تنها دودقيقه با من صحبت كرد! ايسنا

وحيد هاشميان و امضا براي دوستدارانش

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
لژيونر فوتبال ايران، شب گذشته آخرين بازي خود را در تيم بوخوم و برابر هانوفر انجام داد و از امروز بايد وي را بازيكن بايرن مونيخ آلمان بدانيم.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هاشميان در مدت زمان حضور خود در بوخوم، به بازيكن كليدي و سرنوشت‌ساز مبدل گشت كه به معني نمايش ارزش‌هاي وي بيش از قبل بود زيرا پيش از آن و بنا به گفته‌ي خود وي، دوران دو ساله‌ي سختي را از لحاظ بازي نكردن در هامبورگ و تيم ملي سپري كرده بود.
در شرايطي كه پيتر نورور، سرمربي بوخوم در ابتدا تمايلي به استفاده از وحيد نداشت اما حمايت‌ها و اعتماد مدير عامل اين باشگاه، عامل مهمي براي رشد هاشميان شد تا جايي كه بايرن مونيخ، باشگاه افسانه‌اي فوتبال آلمان خواهان وي شد.
هاشميان در تازه‌ترين گفتگوي خود به خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: زماني كه از تيم هامبورگ به بوخوم پيوستم، دو سال بود كه دوران خوبي را از لحاظ فوتبال چه در سطح باشگاهي و چه ملي سپري نمي‌كردم، در آن زمان بازي در بوخوم به عنوان تيم دسته دوم آلمان، شروع خوبي نبود اما در ادامه به دسته يك راه يافتيم و پارسال در بوندسليگا نهم شديم. اما امسال با انجام بازي‌هاي خوب در رده‌ي پنجم جدول قرار گرفتيم و توانستيم تيم‌هاي بالاي جدول و شاخص از جمله بايرلوركوزن و بايرن مونيخ را شكست دهيم كه به معني يك فصل خوب با بوخوم بود.
هاشميان در ادامه افزود: براي رشد و پيشرفت به مدارج بالاتر نبايد ترس داشت گرچه حاشيه‌ها نيز به مراتب بيشتر مي‌شود. درباره‌ي بوخوم و پيوستن به بايرن مونيخ، از روز اول در تمرينات بايرن حاضر مي‌شوم و تلاش خواهم كرد تا جايگاهي مناسب به دست آورم كه نيازمند گذشت زمان است. البته عليرغم وجود بازيكنان بسيار خوب در اين تيم اگر قصد پيشرفت نداشتم هرگز به آن نمي‌پيوستم.
بازيكن تيم بايرن مونيخ با اشاره به «فيليكس ماگات» تاكيد كرد: ماگات، سرمربي جديد بايرن مونيخ، يكي از بازيكنان بزرگ آلمان بوده است و حتي با هامبورگ قهرمان اروپا شد. وي در دوران مربيگري نيز كارنامه‌ي خوبي داشته است و نتايج مناسبي را در اشتوتگارت كسب كرد. ماگات روي قدرت بدني و كار گروهي تاكيد فراوان دارد و مسلما مسوولين بايرن پس از بررسي فراوان به اين نتيجه رسيده‌اند كه وي مناسب اين تيم است. به سهم خود اميدوارم سهمي در موفقيت‌هاي آينده بايرن مونيخ ايفا كنم.
هاشميان خبر داد: از فردا به مونيخ مي‌روم و تصور مي‌كنم تمرينات خود را از اول جولاي آغاز كنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي همچنين با اشاره به صحبتهاي برانكو در نشست روز گذشته با خبرنگاران به ايسنا گفت: به اندازه‌ي كافي درباره‌ي دلايل نيامدن خود به تيم ملي صحبت كرده‌ام، واقعيت اين است كه سه سال قبل از تيم ملي خداحافظي كردم زيرا شرايط در آن مقطع دوستانه و منصفانه نبود و حال و آينده نيز به همين شكل است.
هاشميان ادامه داد: برانكو با هدف صحبت با زندي و مهدوي كيا به آلمان آمده بود و تنها دو دقيقه در كنار اتوبوس با من صحبت كرد اما در ايران گفت تنها به قصد صحبت با هاشميان عازم آلمان شده است. زماني كه سه سال قبل به تيم ملي آمدم و از من استفاده نكردند، در واقع عوامل زيادي منجر به نابودي فوتبال من شد اما در نهايت راه خود را پيدا كردم و به عنوان يك ايراني افتخار مي‌كنم كه در تيمي مانند بايرن مونيخ حضور دارم.
وي در پايان گفت: اينكه عنوان مي‌شود برخي‌ مسوولان فدراسيون به شخصه پيگير شرايط حضور من در تيم ملي هستند را خبر ندارم، مساله مهم نظر خودم است كه برايم حائز اهميت است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8069

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خداحافظي با هواداران بوخوم؛ وحيد هاشميان: فردا به مونيخ مي روم... برانكو تنها دودقيقه با من صحبت كرد! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016