"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-05-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

هيات مديره‌ جديد باشگاه پرسپوليس معرفي شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
عصر امروز طي احكام جداگانه‌اي از سوي مهندس مهرعليزاده، معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني، هيات مديره‌ي جديد باشگاه پيروزي (پرسپوليس) منصوب شدند.
سخنگوي سازمان تربيت بدني در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اعلام اين خبر افزود:«سيد حميد پورمحمدي گل‌سفيدي»، «دكتر محمد دادكان»، «جعفر كاشاني»،«سيد ضياء‌الدين شجاعي برهان»، «جليل سازگارنژاد»، «دكتر زادمهر» و «ابراهيم آشتياني»، اعضاي جديد هيات مديره‌ي باشگاه پيروزي (پرسپوليس) خواهند بود، كه قرار است طي روزهاي آينده با توافق يكديگر مدير عامل جديد را انتخاب كنند.
«اكبر غمخوار» و «محمود خسروي وفا» از اعضاي سابق هيات مديره‌ي باشگاه پيروزي هستند، كه در كادر جديد مديريتي باشگاه پيروزي حضور نخواهند داشت و جاي خود را به «دكتر زادمهر» و «ابراهيم آشتياني» داده‌اند.
همچنين مهندس مهرعليزاده در پاسخ به نامه‌ي هيات مديره باشگاه پيروزي (پرسپوليس) مبني بر معرفي اعضاي جديد زودتر از موعد مقرر نوشت:
هيات مديره‌ي محترم موسسه پيروزي (پرسپوليس)
با سلام
عطف به درخواست مورخ ‌٢١/٢/٨٣ آن هيات مديره مبني بر تعيين اعضاي جديد هيات مديره زودتر از موعد قانوني كه دليل آن را فرا رسيدن زمان نقل و انتقال بازيكنان و ضرورت تعيين كادر فني و سرپرست و انتخاب بازيكنان عنوان گرديده است، بدينوسيله با پيشنهاد آن هيات مديره موافقت مي‌گردد. ضمن ارسال احكام جديد اعضاي هيات مديره و ابراز تشكر از زحمات عزيزاني كه در تركيب جديد هيات مديره نخواهند بود، مقتضي است به دلايل اشاره شده در صدر نامه و نيز در جهت پاسداشت افكار عمومي فوتبال دوست كشورمان به ويژه هواداران عزيز اين باشگاه مهم به عنوان سرمايه‌ي اصلي باشگاه حسب پيشنهاد آن هيات مديره در نامه‌ي مذكور و وفق مفاد اساسنامه موسسه در اسرع وقت نسبت به معرفي مديرعامل جديد اقدام فرماييد.
ضمنا موارد ذيل به عنوان سياست‌هاي كلي اجرايي آن موسسه در دوران خدمت هيات مديره جديد اعلام مي‌گردد كه مقتضي است در جلسات هيات مديره و در اتخاذ تصميمات اجرايي قويا مورد عمل قرار گيرد:
الف ـ هواداران به عنوان سرمايه‌ي اصلي باشگاه تلقي مي‌گردند و حفظ و توسعه آن‌ها و دريافت و استفاده از نقطه‌نظر آنان به انحا مختلف در امور باشگاه جدا توصيه مي‌گردد. لازم است در اين مزنيه با تقويت كانون هواداران و ارايه‌ي نقش هرچه بيشتر به كانون مذكور در امور مختلف فني، فرهنگي و اداري موسسه از ظرفيت مذكور نهايت استفاده را به عمل آوريد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ب: تبديل سهام موسسه به سهامي عام و واگذاري سهام به علاقه‌مندان، دوستداران و هواداران اين باشگاه در چهارچوب قوانين جاري كشور، علاوه بر اين كه اقدامي در جهت سياست‌هاي دولت مي‌باشد، بلكه در جهت جا انداختن فوتبال حرفه‌اي در كشور و افزايش نقش هواداران و مردم در اداره‌ي باشگاه مردمي مذكور و نيز الگو قرار گرفتن اين اقدام براي ساير باشگاه‌ها امري ضروري است كه اميدوارم تسريع در تداوم فعاليت‌هاي انجام شده تحقق اين امر را هرچه سريع‌تر ممكن سازد.
ج ـ استفاده از پيشكسوتان، صاحب‌نظران، علاقه‌منان و هواداران در رتق و فتق امور مختلف باشگاه مصداق استفاده كامل از سرمايه‌هاي اين موسسه مي‌باشد كه اميد است در اين دوره از هيات مديره قويا مد نظر باشد.
د ـ لازم است اداره‌ي بخش فوتبال آن موسسه در قالب باشگاه يا سازماني مستقل با گرايش حرفه‌اي و تكنيكي طراحي شده و با انتصاب يك نفر از علاقه‌مندان دلسوز و باتدبير براي اين امر شاهد ارتقاي سطح فوتبال اين باشگاه به جايگاه واقعي آن باشيم.
توفيق همه‌ي شما عزيزان را از درگاه ايزد منان مسالت دارم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7908

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هيات مديره‌ جديد باشگاه پرسپوليس معرفي شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016