"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-05-10' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

پانزدهمين گل هاشميان و پيروزي بوخوم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
وحيد هاشميان پانزدهمين گل خود را براي بوخوم به ثمر رساند تا اين تيم 3 بر صفر فرايبورگ را مغلوب كرد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در دو بازي باقيمانده‌ي رقابت‌هاي باشگا‌ه‌هاي آلمان بوخوم با گل‌هاي مادسن، هاشميان و تاپالويچ، فرايبورگ را شكست داد تا با 53 امتياز در رده‌ي پنجم بوندس ليگا و بالاتر از دورتموند قرار گيرد. در ديگر بازي شب گذشته‌ي بوندس ليگا نيز هانزا روستوك با 3 گل مونيخ 1860 را مغلوب كرد.
***همچنين در حساس‌ترين و آخرين بازي رقابت‌هاي باشگاه‌هاي فرانسه موناكو با تك گل دقيقه‌ي 90 گيولي مارسي را شكست داد تا موناكو همچنان در كورس قهرماني باقي ماند. موناكو با اين پيروزي 71 امتيازي شد و در فاصله‌ي 2 امتيازي ليون صدرنشين قرار گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هفته‌ي سي و هفتم رقابت‌هاي فوتبال باشگاه‌هاي انگليس نيز با انجام دو بازي پايان يافت و نيوكاسل به تساوي يك بر يك مقابل ولورهامپتون قرار گرفت.
تك گل نيوكاسل را بوير در دقيقه‌ي 38 به ثمر رساند و آلن شيرر در اين بازي يك پنالتي را از دست داد. در ديگر بازي ليگ برتر نيز آرسنال قهرمان با تك گل ريس در دقيقه‌ي 9 بازي فولام را مغلوب كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7449

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پانزدهمين گل هاشميان و پيروزي بوخوم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016