"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-05-02' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانكو ايوانكوويچ: از عدم راهيابي تيم ملي فوتبال اميد به المپيك بسيار ناراحت و غمگين هستم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
از عدم راهيابي تيم ملي فوتبال اميد به المپيك بسيار ناراحت و غمگين هستم زيرا اين شانس از نسل بسيار خوب فوتباليست‌هاي ايران گرفته شد كه نتوانند خود را در المپيك نشان دهند.
برانكو ايوانكوويچ در گفتگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: مسلما حضور در المپيك مي‌توانست به معناي مقايسه‌اي با ساير تيم‌هاي دنيا و اين كه در چه جايگاهي در اين رده قرار داريم، باشد. اين نسل نياز به مسابقات زياد و انجام بازي با تيم‌هاي قدرتمند دارد كه اين فرصت در عمل گرفته شد. اما به هر شكل بايد فرصت‌هايي فراهم شود تا در آينده اين بازيكنان پتانسيل خوب خود را نشان دهند.
سرمربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان تصريح كرد: پيش از بازي كره ـ چين من مقداري احساساتي فكر مي‌كردم و اين كه شايد چين بازي را ببرد و در ادامه ما نيز با شكست كره به المپيك راه يابيم. البته اين كار بسيار دشوار و در حد معجزه بود زيرا در 20 سال گذشته كره به چين نباخته است گرچه قلبا آرزوي پيروزي آن را داشتيم. به هر حال كره بسيار بهتر ظاهر شد و با شايستگي چين را شكست داد.
وي درباره‌ي ضرورت انجام برنامه‌ريز‌ي‌هاي لازم براي موفقيت‌هاي آينده گفت: قانون خاصي وجود ندارد كه اگر به عنوان مثال به فلان شكل پيش رويم به مشكلي برنخواهيم خورد، كار به اين سادگي نيست اما بايد بسيار تلاش كرد و حوصله داشت زيرا يك شبه نمي‌توان به تمامي آنچه ايده‌آل است رسيد. بها دادن و توجه به جوانان نيازمند زمان مناسب است. اگر با اين ديدگاه حركت كنيم، بسياري از اتفاقات ناگوار كاسته خواهد شد. از طرفي تنها با اعتماد به نفس هم نمي‌شود به جنگ مشكلات رفت. اگر قرار بود هيچ گاه شكستي رخ ندهد، آن گاه به جاي برزيل ما قهرمان جهان بوديم كه به هر حال موفقيت نياز به صبر و زمان دارد.
برانكو با اشاره به اينكه عليرغم عدم راه‌يابي تيم اميد ايران به المپيك، بازي آخر اين تيم با كره نيز مهم تلقي مي‌شود، خاطر نشان كرد: براي تيم ملي بازي‌هاي رسمي، غير رسمي، تشريفاتي و دوستانه معني ندارد و تمام مسابقات رده ملي مهم است و بايد حداكثر تلاش را كرد و به خاطر مردم و كشور بازي‌هاي مناسبي را انجام داد. پس بايد با آمادگي كامل به مصاف كره برويم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرمربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان همچنين درباره‌ي احتمال نتيجه‌گيري موفقيت‌آميز تيم اميد در شرايطي كه از كادر فني متفاوتي سود مي‌برد، يادآور شد: هيچ گاه نمي‌توان چنين چيزي را تضمين كرد زيرا بسيار مشكل است تا به نتيجه مشخص رسيد. در حال حاضر بسيار راحت است كه همه را نقد كرد و ايراد گرفت اما در جريان مسابقات و با توجه به شرايط خاص آن مقطع زماني، مساله به گونه‌ ديگري خواهد بود.
وي در پايان، درباره‌ي پيش بيني خود نسبت به قهرمان فصل جاري ليگ برتر گفت: تا دقيقه آخر و سوت پاياني بازي توسط داور مسابقه نمي‌توان پيش بيني درباره‌ي قهرمان داشت كه اين شرايط بسيار هيجان انگيز است. البته اين را بسيار خوب مي‌دانم زيرا جذابيت بيشتري را براي تماشاچيان و هواداران فوتبال فراهم كرده است. تصور مي‌كنم به دليل دو امتياز بيشتر و انجام يك ديدار خانگي، پاس به احتمال بيشتر قهرمان ليگ است و به همين دليل و اينكه تا كنون بازي‌هاي زيادي را از استقلال ديده‌ام، روز دوشنبه به ورزشگاه دستگردي مي‌روم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7129

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو ايوانكوويچ: از عدم راهيابي تيم ملي فوتبال اميد به المپيك بسيار ناراحت و غمگين هستم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016