"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-04-27' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حسين فركي: 16 بازيكن حاضر آماده‌اند، وحشتـي از مــالــزي نـداريـم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
با توجه به سه جلسه تمرين انجام شده، 16 بازيكن حاضر در اردوي تيم ملي اميد در شرايط خوبي قرار دارند و آماده مصاف با مالزي هستند.
حسين فركي در گفتگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: امروز، با توجه به حضور ساير ملي‌پوشان در اردوي تيم ملي، نفرات را به شكلي كامل در اختيار داريم و چهارشنبه و پنجشنبه نيز دو جلسه ديگر تمرين انجام مي‌دهيم.
سرمربي تيم ملي فوتبال اميد ادامه داد: در مجموع نسبت به تداوم روند كار خوشبين هستم و براي آماده‌سازي بازيكنان حاضر در ليگ، تمرينات امروز به مدت 65 دقيقه با هدف ريكاوري انجام و پس از آن استخر براي بازيكنان در نظر گرفته شد كه در مرحله بعد، اردوهاي شبانه روزي خود را در محل هتل لاله ادامه خواهيم داد.
وي مالزي را تيمي دانست كه عليرغم نتايج كسب شده، فوتبال را بسيار محكم و دونده بازي مي‌كند و نتيجه‌ي حاصل شده برابر ايران در اولين بازي، مالزي را غافلگير كرد.
فركي در اين خصوص گفت: مالزي انتظار باخت برابر ايران را نداشت. تساوي 1 ـ 1 برابر چين به معني زنگ خطري است و

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اينكه بايد حساب ويژه‌اي را روي مالزي باز كرد. مالزي در سومين بازي خود و برابر كره، در دقايق اول غافلگير شد و روي اشتباه دفاع گلي را دريافت كرد، اما در طول مسابقه سرعت، دوندگي و تكنيك خود را به نمايش گذاشت كه عليرغم شكست، اما حرفي براي گفتن داشت.
فركي يادآور شد: مالزي را دست كم نمي‌گيريم اما وحشتي هم از آن نداريم و اعتقاد ما، برد برابر اين تيم است كه اين امر تحقق خواهد يافت.
وي در پايان اظهار داشت: در تمرينات امروز به ارزيابي از ساير ملي‌پوشان مي‌پردازم و اميدوارم مشكلي از بابت آسيب ديدگي احتمالي آنها نداشته باشيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6941

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين فركي: 16 بازيكن حاضر آماده‌اند، وحشتـي از مــالــزي نـداريـم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016