"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-04-27' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

وحيدشمسايي، گلزن تيم ملي فوتسال ايران، در گفت و گوي اختصاصي با ايلنا، اين قهرماني سخت تر از هميشه بود

علي دايي اسطوره فوتبال ايران است
اخراجم از لاتزيو دروغ است

وحيد شمسايي

تهران-خبرگزاري كار ايران
بازيكن تيم فوتسال لاتزيو و گلزن چندين و چند ساله تيم ملي فوتسال ايران باز هم با درخشش در تورنمنتي ديگر در كانون توجه قرار گرفت و توانست جام پنجمين آقاي گلي آسيا را هم به كلكسيون افتخاراتش اضافه كند. "وحيد شمسايي" در حالي كه از كسب عنوان قهرماني آسيا و آقاي گلي خوشحال بود اما از اخبار و احاديثي كه در خصوص اخراج وي از تيم لاتزيو در زمان حضورش در ماكائو مطرح شده بود اظهار تعجب مي كرد.
وحيد شمسايي پس از بازگشت از ماكائو در گفت وگويي اختصاصي باخبرگزاري كار ايران،‌‏ايلنا، از قهرماني تيم ملي فوتسال و مسايل مربوط به باشگاه لاتزيو سخن گفت.
- سطح مسابقات امسال با سال قبل تا چه اندازه تفاوت داشت؟
+تمام تيمهاي حاضر در اين تورنمنت با پشت سر گذاشتن يك دوره برنامه ي چهار ساله براي كسب مجوز ورود به مسابقات جام جهاني با توان و قدرت افزون تري نسبت به دوره هاي قبل در مسابقات حاضر شده بودند كه اين نكته در نحوه ي عملكرد تيمي حريفان به وضوح قابل رويت بود.
- چه برنامه هايي را تدارك ديده بودند؟
+بهره گيري از مربيان كار كشته ي برزيلي، پرتغالي و ايتاليايي و همچنين بدنسازي هاي فراوان و دراز مدت و برگزاري مسابقات تداركاتي متعدد با تيم هاي مطرح و صاحب نام فوتسال دنيا جزو كمترين كارهايي بود كه حريفان آسيايي ايران در اين چند سال اخير و بطور اخص پيش از شروع اين دوره از رقابت ها در دستور كار خود قرار داده بودند.
-دست اندركاران تيم ملي فوتسال ايران چه تداركي براي جام جهاني ديده اند؟
+بيش از هر چيز زحمات فراوان اعضاي كادر فني تيم ملي و رييس كميته فوتسال همچنين برگزاري بازي هاي تداركاتي با تيمهاي معتبر طي چند ماه گذشته جزو اصلي ترين برنامه هايي بود كه براي موفقيت مجدد تيم ملي فوتسال ايران در دستور كار فدراسيون فوتبال قرار داشت.
-و قهرماني امسال به چه شكل بدست آمد؟
+با يكدلي و تيزهوشي بازيكنان تيم ملي فوتسال همچنين تلفيق به جاي جوانان و با تجربه ها توسط محمد حسن انصاري فر در اين برهه زماني سبب شد تا در شرايطي سخت تر و دشوارتر از سال گذشته باز هم به مقام قهرماني در فوتسال آسيا دست يابيم.
-گويا در اين دوره ركورد خودت را هم شكسته اي؟
+بله اين افتخار را دارم كه طي پنج سال حضورم در تيم ملي فوتسال در هر تورنمنت يا مسابقه اي كه به همراه تيم ملي حضور يافتم تحت عنوان" آقاي گل" يا "بهترين بازيكن" يك جام را بدست آورده ام. در اين دوره نيز موفق شدم ضمن كسب مجدد آقاي گلي فوتسال آسيا براي پنجمين بار ركورد 30 گل در مسابقات 3 سال قبل فوتسال در تهران را با 33 گل بشكنم.
- با وجوداين كه نام وحيد شمسايي براي اكثر اهالي فوتسال آسيا شناخته شده است اين موضوع چه تاثيري در عملكرد حريفان داشت؟
+در هر كدام از بازي ها كه به داخل زمين مي رفتيم متوجه مي شدم سه نفر از بازيكنان حريف به شدت مراقب حركات من هستند و يك لحظه مرا به حال خود رها نمي كردند، به همين خاطر كارآيي هميشگي ام را نداشتم و نمي توانستم به راحتي در فضاهاي ايجاد شده حركت كنم.
-چرا تماشاگران لقب "علي دايي" را به" وحيد شمسايي" دادند؟
+اين يكي از بهترين خاطرات من از اين دوره مسابقات است كه نام اسطوره ي فوتبال ايران را براي من برگزيدند كه از اين بابت به خودم باليدم.
-تيم ملي ژاپن سال گذشته با تيم امسال تا چه اندازه متفاوت بود؟
+خيلي بهتر از سال قبل در زمين مسابقه كار مي كردند،آنها با برگزاري چندين بازي تداركاتي با تيم هاي ملي فوتسال برزيل، ايتاليا، پرتغال و غيره سعي داشتند در مسابقات امسال نتيجه گيري لازم را بدست آورند اما هر كاري كنند تا رسيدن به سطح بالاي فوتسال دنيا خيلي فاصله دارند.
- پس چرا سال قبل در شرايط دشوارتري از سد اين حريف گذشتيد؟
+به اين دليل كه بازي ها در تهران برگزار مي شد و انجام بازي در حضور 12 هزار تماشاگر شرايط دشواري را براي ما بوجود آورده بود اما در فينال امسال ما حتي مي توانستيم با اختلاف 5 گل بر حريف خود پيروز شويم كه در دقايق پاياني و به دليل بوجود آمدن تصور پيروزي مطلق بر ژاپن در نزد بازيكنان ما در اواخر بازي 2 گل از حريف دريافت كرديم.
- در خصوص انتخاب محمدرضا حيدريان به عنوان بهترين بازيكن چه صحبتي داريد؟
+اين حق مسلم محمدرضا بود كه به عنوان بهترين فوتساليست انتخاب شود، او را همچون برادرم دوست دارم و از موفقيتش هم خوشحال مي شوم و اميدوارم هميشه موفق باشد.
-خبر اخراج شمسايي از تيم لاتزيو تا چه حد صحت داشت؟
اصلا چنين بحثي مطرح نيست. به شهادت صادق درودگر پيش از بازي ايران مقابل كويت در ماكائو مسوولان تيم فوتسال لاتزيو با ارسال نامه الكترونيكي براي وي قصد داشتند نظر رييس كميته ي فوتسال ايران براي حضور من در بازيهاي پاياني تيم فوتسال

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لاتزيو را جلب كنند كه صادق درودگر با اين مساله موافقت نكرد.
- پس از پايان رقابت هاي اين فصل باشگاه هاي ايتاليا باز هم با لاتزيو تمديد خواهي كرد؟
+بايد ضمن در نظر گرفتن شرايط عقد قرارداد مشكلات خانوادگي خود را هم در نظر بگيرم، چرا كه شرايط زندگي دور از وطن براي همسر و دخترم به گونه اي نيست كه بتوانم به سادگي بازي در خارج از كشور را براي فصل بعد بپذيرم.
-چه زماني به ايتاليا باز خواهي گشت؟
+اگر قصد بازگشتن براي شركت در دو مسابقه آخر تيم لاتزيو را داشته باشم بايد با پرواز روز پنجشنبه هواپيمايي ايران به ايتاليا بازگردم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6934

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وحيدشمسايي، گلزن تيم ملي فوتسال ايران، در گفت و گوي اختصاصي با ايلنا، اين قهرماني سخت تر از هميشه بود' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016