"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-04-26' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي فوتبال کشور: پاس صدرنشيني را از استقلال گرفت، مهر

تيم فوتبال پاس تهران با پيروزي مقابل سپاهان اصفهان موفق شد بالاتر از استقلال در صدر جدول رده بندي رقابتهاي ليگ برتر قرار بگيرد.
به گزارش خبرنگار " مهر" در حالي که پيش از اين تصورمي شد استقلال تهران دراهواز کار آساني پيش رو خواهد داشت اما استقلال اهواز دست به کار بزرگي زد و موفق شد استقلال تهران را با نتيجه دو بر يک مغلوب نمايد. از سوي ديگر پاس نيز که رقابت شانه به شانه اي را با استقلال براي کسب عنوان قهرماني دارد در ديداري نزديک از سد سپاهان سختکوش گذشت تا صدر جدول را در اختيار بگيرد. استقلال در اين مسابقه يکي از بدترين بازيهاي خود را به نمايش گذاشت و نتوانست از فرصت خوبي که براي حفظ صدرنشيني دراختيار داشت استفاده نمايد. در نيمه دوم تنها ستار همداني موفق شد در دقيقه 90 و از روي يک ضربه کاشته تک استقلال را به ثمر برساند که اين گل هم نتيجه اي در پايان کار براي استقلال نداشت تا يک بخت مسلم از چنگ شاگردان قلعه نويي خارج شود. استقلال در حال حاضر از 25 بازي صاحب 48 امتياز است و در رده دوم جدول قرار دارد.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از سوي ديگرپاس نيز با وجود اخراج محمد نصرتي و ده نفره شدن از تلاش باز نايستاد و موفق شد توسط محسن بياتي نيا و آرش برهاني در دقايق 56 و 63 دوبار ديگر گلزني کند. سپاهان نيز تنها يکبار در نيمه دوم آنهم توسط اصغر طالب نسب به گل رسيد تا اين مسابقه در پايان با حساب 4 بر 3 به سود شاگردان مجيد جلالي خاتمه يابد.
پاس با اين پيروزي از 25 مسابقه صاحب 50 امتياز شد تا صدر جدول را در اختييار بگيرد. در هفته پاياني رقابتهاي ليگ پاس بايد به مصاف استقلال اهواز برود و استقلال تهران ميزبان پگاه خواهد بود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6893

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي فوتبال کشور: پاس صدرنشيني را از استقلال گرفت، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016