"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-04-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

فوتسال ايران با 10 گل كويت را شكست داد، ايران در نيمه نهايي قهرماني آسيا، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
تيم‌هاي ملي فوتسال ژاپن، تايلند و ايران با برتري بر حريفان خود در مرحله‌ي يك چهارم نهايي مسابقات فوتسال قهرماني آسيا، به دور نيمه نهايي اين رقابت‌ها راه يافتند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملي فوتسال كشورمان در ديدار امروز برابر كويت قرار گرفت و با حساب 10 بر 3 حريف خود را مغلوب كرد. گلهاي ايران را وحيد شمسايي(3 گل)، كاظم محمدي(3 گل)، هاشم زاده(2 گل)، بابك معصومي(يك گل) و صانعي(يك گل) به ثمر رساندند.
تيم فوتسال ژاپن نيز در اين مرحله تيم چين را با نتيجه‌ي 5 بر 2 شكست داد و در ديگر ديدار انجام شده، تايلند با حساب 9 بر 3 لبنان را مغلوب كرد.
در مسابقات مرحله‌ي نيمه نهايي، فردا ژاپن با برنده‌ي ديدار كره و ازبكستان روبرو خواهد شد و تايلند نيز با ايران مسابقه مي‌دهد.

صادق درودگر:
عليرغم بازي خشن كويت با درايت آن را شكست داديم

سرپرست تيم ملي فوتسال كشورمان پس از پيروزي برابر كويت در مرحله‌ي يك چهارم نهايي رقابت‌هاي قهرماني آسيا گفت: اين بازي از شرايط خاصي برخوردار بود زيرا تنها مسابقه‌اي است كه با حذف يكي از طرفين همراه بود و تيم كويت به همين دليل به شكلي خشن برابر ما ظاهر شد كه دو كارت زرد و دو كارت قرمز نيز از سوي داور مسابقه دريافت كردند.
صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تصريح كرد: عليرغم بازي خشن كويت و تاكيد آنها بر انجام دفاع متمركز اما بازيكنان ايران با درايت و برنامه‌ريزي مناسب به خوبي از عرض و فضاي بازي استفاده كردند و با انجام يك مسابقه‌ي زيبا توانستند با نتيجه‌ي ده بر 3 حريف را شكست دهند.
وي ادامه داد: نكته‌ي قابل توجه پيشرفت قابل ملاحظه‌ي كويت بود كه به دليل تلاش‌هاي چندين ماهه‌ي كادر فني و بازيكنان تيم

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ملي توانستيم اين تيم را شكست دهيم ضمن اينكه تمامي بازيكنان ايران حتي در روزهاي استراحت تماما فكر خود را متمركز به مسابقات كرده و با هدف كسب قهرماني مسابقات را دنبال كردند.
درودگر درباره‌ي بازي فردا برابر تايلند و شكست اين تيم با هدف راهيابي به ديدار نهايي خاطرنشان كرد: تايلند تيم خوبي است كه با اقتدار كامل از گروه خود صعود كرد و فوتسال را به خوبي مي‌شناسد. اين تيم از يك مربي برزيلي سود مي‌برد و با تاكتيك آشناست . هدف ما شكست تايلند است گرچه كاري دشوار در پيش داريم.
سرپرست تيم ملي فوتسال در پايان درباره‌ي پيشنهاد سرمربي‌گري انصاري فرد در تيم ملي فوتسال چين كه از سوي برخي رسانه‌ها مطرح شده بود گفت: نمي‌دانم كه اين خبر از كجا و چرا در اين مقطع زماني مطرح شده است زيرا سه ماه گذشته و در جريان قرعه‌كشي مسابقات آسيايي در ماكائو سرپرست چين چنين پيشنهادي را مطرح كرد كه به وي گفتيم در حال حاضر با انصاري فرد قرارداد داريم ضمن اين كه تيم ايران هم به وي نيازمند است.

درخواست اضطراري باشگاه لاتزيو براي بازگشت شمسايي به ايتاليا
ايران بهترين تيم انجام بازي جوانمردانه

تيم فوتسال لاتزيو ايتاليا با ارسال نامه‌اي خواستار حضور هرچه سريعتر وحيد شمسايي در مسابقات جام حذفي فوتسال اين كشور شد.
به گزارش ايسنا، در متن ارسالي باشگاه لاتزيو آمده است: «به دليل حساسيت دو مسابقه‌ي اين تيم كه طي روزهاي 1 و 8 ماه مي برگزار خواهد شد و شرايط نامطلوب لاتزيو ضروري است تا وحيد شمسايي هرچه سريعتر به تيم خود ملحق شود.»
همچنين در ادامه‌ي اين متن از انجام برنامه‌ريزيهاي لازم براي انجام مسابقات دوستانه در تهران با حضور لاتزيو و ساير تيم‌هاي ايتاليايي تاكيد شده است.
*** تيم ملي فوتسال ايران تا پايان مسابقات دور نيمه نهايي فوتسال قهرماني آسيا به عنوان بهترين تيم انجام بازي جوانمردانه (Fair Play) انتخاب شد.
صادق درودگر نايب رييس كميته‌ي فوتسال آسيا ضمن بيان خبر فوق به خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: تاكنون مطابق با نظر مقامات برگزاري اين مسابقات تيم ملي فوتسال ايران بعنوان تيم برتر بازي جوانمردانه در نظر گرفته شده است كه به نظر مي‌رسد بتوانيم كاپ اين انتخاب را در پايان مسابقات بدست آوريم.
وي تصريح كرد: در اين دوره بر خلاف دوره‌ي قبل جايزه‌ي بهترين دروازه‌بان اهداء نخواهد شد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6772

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فوتسال ايران با 10 گل كويت را شكست داد، ايران در نيمه نهايي قهرماني آسيا، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016