"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-04-22' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

اين باخت تحقير آميز، نگاه امير حاج رضايي كارشناس فوتبال به دلايل شكست سپاهان، ايپنا

تيم فوتبال سپاهان با ارايه يك بازي ضعيف ، شكست سنگيني را از تيم الاتحاد عربستان پذيرا شد.
امير حاج رضايي كارشناس فوتبال در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، گفت: اين كه سپاهان تجربه بين المللي نداشته و يا هواي جده شرجي مي باشد، فقط يك توجيه است اما واقعيت اين است كه سپاهان با روش 2-4-4 بازي مي كند و مشكلاتي را هم در ليگ در همين خصوص داشته است چون بازيكناني كه در عمق اين سيستم بازي مي كنند بايد توانايي هاي بالايي داشته باشند كه متاسفانه مهدوي و حسن زاده هم فاقد درك متقابل بودند و هم بسيار عصبي و پراشتباه بازي مي كردند، در بازي برگشت هم سپاهان از همان نقطه اي كه الاتحاد را در ايران مورد هدف قرار داده بود ضربه خورد.
وي در ادامه گفت: اگر سپاهان با سه مهاجم بازي مي كرد الاتحاد بايد 4 مدافع را در زمين خودش براي مهار آنها حفظ مي كرد و در واقع از بازي غير مستقيم به بازي مستقيم روي مي آورد تا خط هافبك آنها از بازي خارج شود، آقاي كاظمي هم در 20 دقيقه اول بازي متوجه اين مسئله شد و شاهين خيري را از زمين خارج كرد اما بهتر بود به جاي فرشباف از سيد صالحي استفاده مي كرد. متاسفانه دفاع سپاهان سازمان نيافته است و اين دفاع در اولين پس لرزه آسيب پذير نشان داد، در واقع اين پاشنه آشيل سپاهان است.
حاج رضايي در پايان گفت: ديدگاه كاظمي به جناح چپ الاتحاد بود و به همين دليل از شهرياري استفاده نكرد و رمضاني را هم

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به جناح راست منتقل كرد، سپاهان از الاتحاد عقب تراست و اين مي تواند هشداري براي فوتبال ما باشد كه نشان داد فوتبال عربستان داراي يك نظم خاصي است.
آقاي كاظمي به طور حتم قبل از بازي هم مي دانست كه بازيكنانش در خط دفاعي ضعيف هستند اما كاش مي توانست بخشي از هويت فوتبال ما را نشان بدهد و باخت تحقير آميز را با يك شكست آبرومند عوض كند و بالاخره اين كه الاتحاد، سپاهان را تنبيه كرد.

[لينک به اصل مطلب در ايپنا]

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6731

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اين باخت تحقير آميز، نگاه امير حاج رضايي كارشناس فوتبال به دلايل شكست سپاهان، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016