"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-04-18' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

مهدوي کيا براي هامبورگ گل زد

مهدي مهدوي کيا در بيست و نهمين هفته مسابقات بوندسليگاي آلمان براي هامبورگ گل زد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

mh.jpg
مهدي مهدوي کيا

بازي اين هفته هامبورگ در مونيخ و مقابل تيم 1860 مونيخ برگزار شد. بازي سرد دو تيم تا دقيقه 66 بدون گل مساوي بود و هر دو تيم بازي ضعيفي را نمايش دادند.
هامبورگ نخستين گل را با اشتباه مدافع حريف فرناندو سانتوز وارد دروازه 1860 کرد. مهدوي کيا که در اين بازي بر روي نيمکت ذخيره ها نشسته بود در دقيقه 60 بازي وارد ميدان شد و در دقيقه 79 گل دوم هامبورگ را به ثمر رساند. هوفمن دروازه بان 1860 شوت سنگين سرگي باربارس، بازيکن خط حمله هامبورگ را ناقص دفع کرد و مهدوي کيا را در موقعيت گل قرار داد که او نيز با خونسردي توپ را به قعر تور دروازه 1860 فرستاد.
تنها گل ميزبان را پل آگوستينو در دقيقه 87 وارد دروازه هامبورگ کرد.
هامبورگ با اين پيروزي، هم اکنون با 39 امتياز در رده هشتم بوندسليگا قرار دارد و 1860 که در اين فصل در بحران به سر مي برد و با اين شکست يک بار ديگر مربي خود را تغيير داد، در انتهاي جدول براي بقا در بوندسليگا تلاش مي کند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6609

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدوي کيا براي هامبورگ گل زد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016