"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-04-17' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانکو مربي تيم ملي فوتبال ايران: اميدها ارزش هاي واقعي خود را نشان دادند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
تمامي كساني كه شاهد بازي تيم ملي فوتبال اميد ايران و چين بودند، عملكرد تيم ايران را بسيار عالي ارزيابي مي‌كنند و به شخصه بسيار خوشحال هستم كه يك بازي خوب توام با نتيجه‌ي مناسب را با توجه به شرايط موجود انجام داديم و خوشحال‌تر به دليل اينكه هزاران تماشاچي خونسرد و فهيم شكل ديگري به اين بازي داده بودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برانكو ايوانكوويچ در گفتگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: به خاطر نمي‌آورم كه در يك مسابقه رده اميد، اين تعداد تماشاچي مشتاق و آن هم در شرايطي كه شانس صعود به المپيك حداقل است، حضور داشته باشند كه فوق‌العاده و باور نكردني است. به همين دليل، اين پيروزي از ارزش بالايي برخوردار بوده و تنها نگذاشتن ملي‌پوشان در چنين برهه زماني و انجام حمايت‌هاي لازم قابل تقدير است كه به شخصه تحت تاثير اين تماشاچيان خوب قرار گرفتم و زبانم از وصف آن قاصر است.
سرمربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان، تصريح كرد: دليل اصلي تفاوت عملكرد ملي‌پوشان در بازي رفت و برگشت برابر چين را نمايش ارزشهاي واقعي آنها در اين مسابقه مي‌دانم. بازيكنان در چين موفق به نشان دادن توانمندي واقعي خود نشدند اما در بازي برگشت ثابت كردند كه از عهده هر مسابقه‌اي برمي‌آيند، ضمن اينكه بازيكنان كليدي همچون بداوي، كعبي، كاظميان و .. نيز حضور نداشتند اما در مجموع مسابقه‌اي بسيار خوب انجام شد. در ادامه كار نيز انتظار دارم در دو بازي باقيمانده برابر مالزي و كره جنوبي و ... به بهترين شكل ممكن عمل كنيم و يك بار ديگر ثابت كنيم اين نفرات از توانايي بالا برخوردارند.
وي همچنين درباره‌ي بي‌انگيزگي احتمالي چين در دو مسابقه آينده‌ي خود و اهميت نتايج اين تيم برابر حريفان گفت: چرا همواره با شك و ترديد به عملكرد ديگران نگاه مي‌كنيم. مرتبا به فكر آن هستيم كه آيا تيمي به نفع ما بازي مي‌كند يا خير؟ ديگر هيچ تيمي به سادگي برابر حريف تسليم نخواهد شد و روح ورزش نيز چنين چيزي را ايجاب نمي‌كند. در عين حال هيچ بازيكني نيز به سادگي تسليم نخواهد شد لذا بايد ترديدها را از خود دور كرد.
برانكو ادامه داد: مسلما چين با تلاش فراوان نه فقط براي ايران بلكه براي خودشان، مردم، آبرو، اعتبار و حيثيت خود، به مصاف كره خواهد رفت، البته در ورزش فوتبال بايد در انتظار هر نتيجه‌اي بود اما به اين سادگي نيست كه تيمي از همان ابتدا بازي را از پيش باخته فرض كند. در عين حال بازيكنان ايران براي آبرو و اعتبار خود سنگ تمام گذاشتند و به حدي خوشحال بودند كه گويي صعود آنان به المپيك قطعي شده است لذا نبايد در باور اين جوانان چنين نظراتي را تزريق كرد.
مشاور تيم ملي فوتبال اميد درباره‌ي لحظات آغازين بازي و تسلط نسبي چين بر بازي يادآور شد: اين درست كه در 15 دقيقه‌ي اول مسابقه، چين تسلط بيشتري به بازي داشت اما شايد بتوان اين موضوع را طبيعي تلقي كرد زيرا بازيكنان ما دچار استرس و فشار رواني به دليل نياز به پيروزي بودند اما در ادامه بهتر و بهتر شدند.
البته بخش زيادي از جذابيت فوتبال به گل‌هايش و اين كه به شكل اتفاقي يا با برنامه به ثمر برسد، برمي‌گردد كه پس از خروج از اضطراب اوليه، تمامي تلاش بازيكنان اين بود كه تماشاچيان فهيم حاضر را ناراحت به منازل راهي نكنند، ضمن اينكه چين تيمي بسيار خوب با ارزش‌هاي بالا است و لذا نبايد انتظار ديگري داشت.
برانكو در پايان در خصوص حسين فركي و ميزان توفيق وي در هدايت تيم اميد گفت: واقعا به فركي به لحاظ يك پيروزي خوب تبريك مي‌گويم و با شايستگي خود ثابت كرد كه مي‌تواند و متاسفم از اين كه برخي دوست دارند دانش وي را زير سوال ببرند. فركي به بهترين نحو ممكن از عهده چنين وظيفه‌اي برآمد و نشان داده كه مي‌توان در آينده روي وي حساب كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6553

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانکو مربي تيم ملي فوتبال ايران: اميدها ارزش هاي واقعي خود را نشان دادند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016