"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-04-14' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

سرمربي تيم ملي فوتبال اميد: بازيكنان مصمم به شكست چين هستند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
متاسفانه پس از شكست تيم ملي فوتبال اميد برابر چين (8 فروردين)، تا كنون توجه خاصي به بازيكنان و كادر فني تيم ملي نشده است و به شخصه انتظار حمايت بيشتر و كمك به بازسازي روحيه‌ي ملي‌پوشان از سوي متوليان امر داشتم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حسين فركي در گفتگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: انتظار بر اين بود كه رسانه‌هاي گروهي و صدا و سيما شرايطي را فراهم كنند كه حاكي از اميد بيشتر ملي‌پوشان براي ادامه‌ي راه باشد، البته حضور در سازمان تربيت بدني و صحبت‌هاي انجام شده از سوي مهندس مهرعليزاده، به عنوان مسوول اول ورزش كشور، كمك قابل توجهي به روحيه‌ي ملي‌پوشان كرد كه جاي تشكر دارد.
سرمربي تيم ملي فوتبال اميد خاطر نشان كرد: افكار عمومي، شانس زيادي را براي صعود اين تيم به المپيك قائل نيست كه تا حدودي آن را طبيعي مي‌دانم زيرا ضمن ارتباط با مردم، نقطه نظرات آنها را نيز دريافت كرده‌ام اما واقعيت اين است كه همه به حيثيت ملي فكر كنند و اينكه بايد با تمام وجود بازيكنان را آماده كنيم و ملي‌پوشان نيز با تمام سعي و تلاش و خودباوري، مطابق با آنچه كه رياست سازمان تربيت بدني به آن اشاره داشت، بدون استرس كار خود را انجام دهند تا بتوان از حيثيت ملي دفاع كرد و نتيجه‌ي لازم را گرفت. زيرا نبود شانس هرگز دليلي براي نخواستن نيست.
وي ضمن انتقاد از برنامه‌ي نود به دليل عدم توجه به تيم ملي فوتبال اميد در فاصله‌ي زماني پيش از انجام بازي برابر چين، اظهار داشت: به نظر مي‌رسد اين برنامه‌ي تلويزيوني بيشتر به دنبال جنجال است تا مسايل ملي، زيرا عملا برنامه هفته گذشته باعث رو در رو قرارگرفتن افراد ورزشي شد و به عنوان سرمربي تيم ملي اميد، انتظار داشتم در اين هفته و به نيت حمايت و تقويت روحي، به تيم المپيك پرداخته شود در حالي كه در عمل هيچ اشاره‌اي به اين تيم نشد.
فركي در ادامه اين گفتگو، درباره‌ي حواشي ايجاد شده پس از شكست برابر چين، گفت: داستان فوتبال ما همانند شاهنامه است، داستان رستم و سهراب و نوشدارو پس از مرگ. در حال حاضر، اينكه به دنبال مقصر بگرديم، گرهي را باز نخواهد كرد زيرا مانند سريال كهنه‌اي است كه بارها نمايش داده شده است. در واقع تا زماني كه نخواهيم به تفاهم برسيم، چنين جرياناتي طبيعي است.
سرمربي تيم ملي فوتبال اميد، درباره‌ي تمرينات انجام شده براي تقويت مسايل روحي ـ رواني و ميزان آمادگي كنوني بازيكنان، تصريح كرد: از بازي برابر چين و عدم كسب نتيجه‌ي مطلوب هرگز وحشتي ندارم اما واقعيت موجود اين است كه تيم المپيك هم به لحاظ سيستم و نوع تمرينات و هم از نظر روحي ـ رواني دچار تغييراتي شده است كه لازمه آن در اختيار داشتن زمان مناسب است. به همين دليل تمامي مسايل مورد نظر را اولويت بندي كرده‌ايم و بيشتر به مسايل روحي پرداخته شده است. علاوه بر اين انجام تمرينات شاداب و هماهنگي بين تركيب‌هاي دو و سه نفره با توجه به تغيير سيستم تيم مد نظر بوده است. در مجموع اميدوار هستم به خواست خداوند، دعاي خير مردم و كمك رسانه‌ها در اين بازي پيروز از ميدان خارج شويم.
وي همچنين، در خصوص تيم ملي اميد چين يادآور شد: چين با توجه به ميزباني بازي رفت كاملا به شكلي هجومي و با سيستم 3 ـ 4 ـ 3 برابر ما قرار گرفت كه قدرت، هوش و سرعت مناسب آنها باعث شد تا در بيشتر زمان بازي، بازيكنان ما را تحت فشار قرار دهند و با هماهنگي، نظم تيمي، حمايت از يكديگر و تشويق تماشاگران بتوانند نتيجه‌ي لازم را كسب كنند. البته سيستم هجومي 3 ـ 4 ـ 3 چين در هنگام دفاع به 2 ـ 5 ـ 3 تبديل مي‌شد كه در اصل يك فوروارد به خط هافبك اضافه و با 8 بازيكن در زمين خودي سعي در گرفتن فضا از بازيكنان ما داشتند.
فركي ادامه داد: البته شكست چين دور از دسترس نيست زيرا حتي در بازي رفت، هرگاه نفرات ما توپ را در اختيار مي‌گرفتند و به سمت انجام كار گروهي حركت مي‌كردند، مي‌توانستند از حريف عبور كنند.
سرمربي تيم ملي فوتبال اميد در پايان، درباره‌ي استفاده از نظرات برانكو در جريان تمرينات انجام شده، گفت: برانكو مرتبا سر تمرينات حاضر مي‌شود و با وي صحبت‌هاي لازم را انجام مي‌دهم. او علاقمند به پيروزي ايران است اما در نهايت تصميم‌گيري نهايي بر عهده‌ي من است قطعا تلاش مي‌كنم با كمترين اشتباه تيم را روانه ميدان كنم زيرا تمامي ملي‌پوشان مصمم به صرف فعل خواستن و كسب برد برابر چين هستند.
لازم به ذكر است تمرينات آماده‌سازي تيم ملي فوتبال اميد، بعدازظهر امروز و فردا (پنجشنبه)، مجموعا در دو نوبت دنبال خواهد شد و در حال حاضر تنها نويدكيا و نصرتي با آسيب ديدگي جزيي روبرو هستند كه از بعدازظهر امروز (چهارشنبه) تمرينات خود را دنبال خواهند كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6440

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سرمربي تيم ملي فوتبال اميد: بازيكنان مصمم به شكست چين هستند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016