"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-04-14' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

در تازه‌ترين رده‌بندي فيفا؛ ايران در مكان 17 جهان و صدر آسيا ايستاد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
در تازه‌ترين رده‌بندي تيم‌هاي ملي فوتبال جهان از سوي فيفا، تيم ملي كشورمان با تداوم روند صعودي خويش با 669 امتياز در مكان هفدهم جهان و نخست آسيا قرار گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تيم ملي فوتبال ايران

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سايت خبري فيفا در اين باره نوشت: اين رده‌بندي بيانگر صعود خيره كننده‌ي دو تيم بزرگ در سطح جهان است كه در اين بين ايران با صعودي هفت پله‌اي در مقايسه با ماه گذشته هم اكنون در مكان هفدهم جهان و اول آسيا قرار دارد.
در ادامه‌ي اين گزارش آمده است: ايران روند پيشرفت خود را به شكلي محكم و استوار ادامه داد و هم اكنون پس از وقفه‌اي دو سال و نيمه بالاتر از تيم‌هاي كره‌ي جنوبي، ژاپن و عربستان ايستاده است.
ونزوئلا ديگر تيم مورد نظر فيفا است كه با صعودي خيره كننده در مكان چهل و هشتم جهان قرار گرفته است.
اما در رده‌بندي اعلام شده از سوي فيفا پس از تيم كشورمان كه از نظر امتياز برابر با تيم پرتغال و در مكان هفدهم جهان ايستاده است تيم ملي كره‌ي جنوبي با 666 امتياز در مكان بيست و دوم، عربستان سعودي و ژاپن با 657 امتياز در مكان بيست و ششم قرار گرفته‌اند.
تيم‌هاي ملي فوتبال برزيل، فرانسه، اسپانيا، مكزيك، هلند، آرژانتين، آلمان، تركيه، جمهوري چك و انگلستان نيز عناوين اول تا دهم رده‌بندي را در اختيار دارند.
گفتني است نتايج كسب شده در مسابقات مقدماتي جام جهاني 2006 آلمان ملاك اصلي اين رده‌بندي از سوي فيفا است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6438

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در تازه‌ترين رده‌بندي فيفا؛ ايران در مكان 17 جهان و صدر آسيا ايستاد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016