"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-04-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا: ذوب آهن اصفهان 3 القطر 3، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
ديدار تيمهاي ذوب آهن اصفهان و اسپورت كلوپ قطر با تساوي 3 بر3 به پايان رسيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عصر امروز و در ادامه رقابتهاي ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا تيم‌هاي ذوب‌آهن و القطر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف يكديگر رفتند كه تيم ذوب‌آهن با تساوي 3 بر3 برابر حريف خود متوقف شد.
تيم ذوب‌آهن كه نيمه نخست اين ديدار را با پيروزي يك‌ بر صفر به پايان رسانده‌ بود، در ابتداي نيمه دوم بازي ضعيفي را از خود به نمايش گذاشت و در ده دقيقه 3 گل از حريف قطري خود دريافت كرد.
تيم القطر نيمه‌ي دوم را سراسر هجومي آغاز كرد و در دقايق 47 و 49 توسط مشعل مبارك و در دقيقه 57 بوسيله كاني‌گياي باتجربه آرژانتيني به گل رسيد.
تيم ذوب آهن پس از دريافت سه گل به خود آمد و توپ و ميدان را از آن خود كرد و حملات بسياري را برروي دروازه القطر تدارك ديد و سرانجام در دقيقه 65 توسط رضا عزيزي و در دقيقه‌ي 83 حميد عزيز‌زاده به گل دست يافت و در نهايت بازي با همين نتيجه به پايان رسيد. گل اول ذوب آهن توسط علي‌ طهماسبي در دقيقه 17 وارد دروازه‌ي القطر شد.
گفتني است ناصر نوآموز و عرفانيان دانشور نائب رئيس و دبير كل فدراسيون فوتبال در بين دو نيمه در رختكن تيم ذوب‌آهن حضور يافتند و در گفت‌وگو با بازيكنان بيان كردند كه اين بازي يك بازي ملي است و براي ايران و فدراسيون فوتبال بسيار حائز اهميت است و از آنان خواستند كه در نيمه دوم بازي قابل قبولي را ارائه كنند.
گفتني است فردا نيز ديدار تيمهاي سپاهان و الاتحاد عربستان در اصفهان برگزار مي‌شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6260

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا: ذوب آهن اصفهان 3 القطر 3، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016