"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-03-31' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تيم ملي فوتبال ايران با هفت گل لائوس را در هم کوبيد! ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
تيم ملي فوتبال بزرگسالان كشورمان در دومين بازي خود در چارچوب مسابقات مقدماتي جام جهاني 2006 آلمان ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه وينتيان به مصاف تيم ملي فوتبال لائوس رفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ابراهيم ميرزاپور، علي بداوي، علي كريمي، جواد نكونام، يحيي گل‌محمدي، علي دايي، حسين كعبي، مهدي رجب‌زاده، رضا عنايتي، ابراهيم تقي‌پور و عليرضا واحدي نيكبخت در نيمه نخست وارد ميدان شدند كه با انجام يك بازي ايده‌آل و در اختيار داشتن توپ و ميدان، عملا اجازه‌ي انجام حركات تاكتيكي را به حريف نداده و با توجه به روي آوردن تيم لائوس به ضد حملات و قرار گرفتن در لاك دفاعي، توسط علي دايي (دو گل) و رضا عنايتي (دو گل) مجموعا چهاربار دروازه‌ي لائوس را تا پايان نيمه اول باز كردند.
در اين مسابقه “شن“ داور تايواني قضاوت مناسبي را انجام داد.
گل اول كشورمان در دقيقه يازدهم به ثمر رسيد كه دايي از روي پاس رجب‌زاده قفل دروازه‌ي لائوس را باز كرد.
در دقيقه‌ي 23 به‌دليل خطاي مدافعان لائوس در داخل محوطه جريمه به روي كريمي، داور نقطه‌ي پنالتي را نشان داد كه دايي با قرار گرفتن پشت توپ، دومين گل را ثبت كرد.
در دقيقه‌ي 35 مسابقه كعبي توپ از جناح راست به روي دروزاه‌ي لائوس سانتر كرد كه در اين لحظه عنايتي با ضربه‌ي سر، به‌زيبايي، گل سوم ايران را به ثمر رساند. همچنين همين بازيكن در دقيقه‌ي 38 در نتيجه پاس كريمي چهارمين گل تيم فوتبال كشورمان را به نام خود ثبت كرد.
رحمان رضايي و فريدون زندي به‌دليل انجام مسابقات باشگاهي در ايتاليا و آلمان نتوانستند تيم ملي كشورمان را در اين ديدار همراهي كنند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملي كشورمان كه در پايان نيمه نخست با چهار گل لائوس را پشت سرگذاشته بود، در نيمه دوم ابتدا در دقيقه 55 و به‌دليل اشتباه مدافعان حريف، به گل پنجم خود دست يافت. در ادامه بازي و در دقيقه‌70 ابراهيم تقي‌پور توپ ارسالي از ناحيه‌ي چپ دروازه‌ لائوس را به دروازه اين تيم وارد كرد و گل ششم ايران را به ثمر رساند.
در اواخر نيمه‌ي دوم كه تنها با يك تغيير در تركيب تيم فوتبال كشورمان همراه بود (جايگزين شدن محرم نويدكيا به‌جاي عليرضا نيكبخت واحدي)، تقي‌پور بار ديگر با ضربه‌اي ديدني از پشت محوطه‌ جريمه‌ي حريف، گل هفتم تيم را به ثمر رساند تا اين مسابقه با حساب هفت بر صفر به سود ايران پايان يابد.
به اين ترتيب با توجه به پيروزي سه بر يك ايران در اولين بازي خود در برابر قطر، در حال حاضر تيم كشورمان با شش امتياز در صدر تيم‌هاي گروه A قرار دارد و ديدار آينده‌ي خود را برابر اردن برگزار خواهد كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6063

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم ملي فوتبال ايران با هفت گل لائوس را در هم کوبيد! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016