"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-03-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ايران و لائوس، فردا از ساعت 15 به وقت ايران، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
تيم ملي فوتبال بزرگسالان ايران فردا به مصاف تيم لائوس خواهد رفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرگزاري كار ايران، ايلنا، فردا از ساعت 15 به وقت ايران و 17 به وقت كشور لائوس دو تيم ملي لائوس و ايران در دومين ديدار از چار چوب رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2006 آلمان در كشور لائوس به مصاف يكديگر خواهند رفت .
گفتني است آن دسته از بازيكنان تيم ملي اميد ايران كه در تيم فوتبال بزرگسالان هم حضور دارند بدون بازگشت از چين به ايران مستقيما از آن كشور راهي چين شده و نفرات بزرگسالان تيم ملي در كشور لائوس به جمع آنها پيوستند.

مهدي مناجاتي: فردا به اميدها بازي دهيد
لائوس را نمي شناسم

اي كاش مربيان تيم ملي فوتبال بزرگسالان ايران براي ترميم روحيه بازيكنان تيم ملي اميد در ديدار مقابل لائوس از اين نفرات بهره برند.
"مهدي مناجاتي"- سر مربي اسبق تيم ملي فوتبال جوانان ايران- در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري كار ايران ايلنا، در خصوص حضور بازيكنان تيم ملي جوانان اميد ايران در جمع بزرگسالان براي رويارويي با تيم لائوس گفت : با توجه به حساسيت ديدارهاي آينده تيم ملي اميد ايران در راه صعود به المپيك آتن وهم چنين مطرح نبودن نام لائوس در سطح فوتبال آسيا بهتر است كادر فني تيم ملي فوتبال بزرگسالان ايران براي بازگرداندن روحيه پيروزي به نفرات مشترك تيم ملي اميد و بزرگسالان در اين ديدار بيشتر به اين بازيكنان فرصت بازي دهند تا ضمن انجام يك ديدار تداركاتي پيش از مصاف اميد با چين در ايران روحيه ي از دست رفته شان مجددا باز گردد.
وي، بازگرداندن روحيه و شكل دادن به شخصيت تيمي نفرات ايران را از وظايف خطير كادر تيم ملي بزرگسالان و همچنين بازيكنان با تجربه اين تيم دانست و اظهار اميدواري كرد كه با تشكيل جلسات دوستانه بين نفرات تيم ملي اميد و بزرگسالان ضعف روحي بازيكنان تيم ملي المپيك ايران هر چه سريع تر برطرف شود تا در ديدار مقابل چين در ايران بتوانند به خوبي از حيثيت و نام فوتبال ايران در برابر فوتبال آسيا دفاع كنند.
مناجاتي در ادامه با اشاره به ناشناخته بودن نام لائوس در فوتبال آسيا اين رشته ورزشي افزود : علي رغم اينكه تاكنون نام اين كشور را در جمع تيم هاي فوتبال آسيا نشنيده ام اما به لحاظ مترقي بودن اين كشور مي توان پيش بيني كرد با تيمي تند و تيز داراي بازيكنان كوتاه قد و سريع روبرو خواهيم بود كه هر چه در توان دارند در برابر تيم ملي ايران به نمايش خواهند گذاشت.
وي درپايان،خروج هر چه سريعتر تيم ملي اميد از شرايط افسردگي و فشار روحي ناشي از شكست در برابر چين را جزو مهمترين برنامه هاي مربيان اين تيم و تيم ملي بزرگسالان برشمرد .

امير حاج رضايي: لائوس درد سرساز نيست

تراكم و تداخل مسابقات ملي و باشگاهي در كنار يك برنامه ريزي نامناسب فوتبال ملي ما را دچار مشكل كرده است .
"امير حاج رضايي"-كارشناس فوتبال كشورمان- در گفت وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري كار ايران، ايلنا، ضمن بيان مطلب فوق گفت:"شرايط به گونه اي است كه بعضي از بازيكنان ملي پوش ناچارند در پنج ميدان مختلف حضور پيدا كنند بازيكني مثل محرم نويد كيا علاوه بر همراهي تيم ملي اميد و بزرگسالان بايد با تيم فوتبال سپاهان در رقابت هاي آسيايي ليگ برتر و جام حذفي حضور يابد اين فشار و تراكم مسابقات بدون شك سنگين است .
وي، با بررسي علل ناكامي تيم ملي اميد در راه المپيك به عدم برنامه ريزي صحيح اشاره كرد و ادامه داد:"بايد گفت كه برنامه ريزي درستي صورت نگرفته است و اين برنامه ريزي پاسخ گوي نيازهاي فوتبال ما نبوده و نيست تيم ملي اميد قرباني همين عدم برنامه ريزي شده است. متاسفانه در چنين شرايطي تمام نگاه ها متوجه سر مربي تيم است در حالي كه تعويض سرمربي به تنهايي كارساز نخواهد بود بازيكن ملي پوش دچار سر درگمي شده است از طرفي سفر بلند مدت به چين و از آنجا پرواز به سوي لائوس براي همراهي تيم ملي بزرگسالان. ضمن اينكه بايد در نظر داشت كه همين بازيكن بايد در بازگشت به تهران تيم باشگاهي خود را نيز همراهي كند اين وضعيت انديشه ي بازيكن و مربي تيم ملي را متزلزل مي كند .
به عقيده ي حاج رضايي، ديدار تيم ملي ايران و لائوس نگراني اصلي ايران نخواهد بود.
وي، با اشاره به اين موضوع خاطر نشان كرد : كلاس فوتبال لائوس به مراتب پايين تر از ايران است. به همين دليل اگر اتفاق غير منتظره اي رخ ندهد 3 امتياز اين مسابقه از آن ايران است اما نگراني و دغدغه ي اصلي فوتبال ما مسايل مهمتري است كه عدم برنامه ريزي صحيح در بخش مديريتي مهمترين آنهاست البته ممكن است مسوولان هم براي خود دلايلي داشته باشند اما به هر حال وضعيت به گونه اي است كه نمي توان چندان پيرامون مسايل فني صحبت كرد چون تا زماني كه ساير شرايط مهيا نباشد نمي توان درباره بازي خواني مربي، تركيب، نحوه ي بازي و غيره نظر داد وقتي بازيكن را خسته تحويل يك مربي مي دهند ديگر نمي توان انتظار زيادي داشت اين در حالي است كه انگشت انتقاد هم به سمت سرمربي است .
كارشناس فوتبال كشورمان، با بيان اين مطلب كه تعويض سر مربي به معناي ضعيف بودن وي نيست،يادآور شد:" در دنيا نيز مربيان بزرگي مثل كوپر و دل بوسكه تعويض شدند بنابراين تعويض سرمربي هميشه به معناي ضعف آن فرد نيست بلكه به اين معناست كه تفكرات وي در مقطع كنوني پاسخگو نيست."
حاج رضايي كار سختي را در ادامه ي راه براي تيم ملي پيش بيني مي كند.
وي كه بر لزوم اصلاح در برنامه ريزي ها تاكيد دارد مي گويد: برنامه ي فيفا و كنفدراسيون فوتبال آسيا در شروع سال اعلام مي شود بنابراين مي توان با برنامه ريز ي مناسب ليگ برتر را زودتر آغاز كرد تا از تد اخل بازي ها كاسته شود در نهايت فدراسيون بايد به گونه اي عمل كند كه حافظ منافع باشگاه ها باشد و در كنار آن تيم ملي را هم در نظر بگيرد .

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6058

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ايران و لائوس، فردا از ساعت 15 به وقت ايران، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016