"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-03-24' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تيم ملي فوتبال اميد پس از انجام آخرين تمرين عازم چين شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
تيم ملي فوتبال اميد آخرين مرحله‌ از تمرينات خود را تا پيش از مصاف با چين در كمپ تيمهاي ملي انجام داد و عازم شهر «ووهان» چين شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اين تمرينات با حضور 22 بازيكن صورت گرفت كه «مرتضي ايزدي»، به دليل مشكلات خانوادگي و«كاشي» به علت آسيب‌ديدگي از ناحيه‌ي پا در تمرينات حضور نداشتند كه در اين راستا «خسرو حيدري» به جمع ملي پوشان تيم اميد اضافه شد.
تمرين 120 دقيقه‌اي ملي پوشان اميد كشورمان به انجام حركات كششي ،دويدن دور زمين و بازي فوتبال صرف شد.
سرمربي تيم اميد در پايان اين تمرين با اشاره به آمادگي مطلوب ملي پوشان به خبرنگار ايسنا گفت:از شرايط بازيكنان رضايت دارم و با توجه به مسافت موجود تا كشور چين و زمان طولاني پرواز به نظر نمي‌رسد كه بتوان تمرين جدي تري‌ در اين كشور انجام داد.
«محمد مايلي‌كهن» درباره‌ي ميزان شناختش از تيم حريف، اظهار داشت: با مشاهده‌ي فيلم بازي چين و مالزي، موارد فني و تاكتيكي را به بازيكنان گوشزد كرده‌ام. البته تيم چين بازيهاي قابل قبولي برابر تيم‌هاي مالزي و كره‌ي جنوبي انجام داده است كه همين موضوع ضرورت هشيار بودن در برابر اين تيم را بيشتر مي‌كند.
وي در پايان درباره‌ي آمادگي بازيكنان مصدوم تيم ملي گفت:برطرف شدن آسيب ديدگي «مبعلي»،«نويدكيا» و نيز بازگشت «جوادكاظميان» به تمرينات اميدواريهاي زيادي را براي تيم ملي ايجاد كرده است.
در حاشيه‌ي تمرين تيم ملي اميد، «جواد كاظميان» در گفت‌وگوي كوتاهي به خبرنگار ايسنا گفت:با توجه به شرايط روحي و نيز فوت ناگهاني برادرم كه صميمي‌ترين دوستم محسوب مي‌شد، بازگشت به فوتبال را تا 3 الي 4 ماه ديگر هم ناممكن مي‌دانستم. اما در حال حاضر به اصرار والدينم، تصميم به همراهي تيم ملي گرفتم و براي شادي مردم و روح برادرم با انجام بازي خوب در چين، آرزوي صعود تيم ملي اميد را به المپيك آتن دارم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5933

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم ملي فوتبال اميد پس از انجام آخرين تمرين عازم چين شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016