"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-03-17' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

فريدون زندي در مسابقه نيمه نهايي جام حذفي باشگاه هاي آلمان باز هم گل زد!

فريدون زندي بازيکن تيم فوتبال لووبک آلمان ديشب در مرحله نيمه نهايي مسابقات جام حذفي باشگاه هاي آلمان گل زد.
بازي ديشب لووبک در مقابل وردربرمن، صدرنشين کنوني بوندس ليگا برگزار شد. اين مسابقه پرهيجان و ديدني با نتيجه 3 بر 2 در وقت اضافي، به سود وردربرمن پايان يافت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فريدون زندي
فريدون زندي

جام حذفي (پوکال) با حضور باشگاه هاي دسته اول، دسته دوم و حتا ليگ منطقه اي برگزار مي شود. اين مسابقات که به مرحله نيمه نهايي خود رسيده است، امسال با شگفتي هايي همراه بود.
در مرحله نيمه نهايي امسال لووبک و تيم آلمانيا آخن از دسته دوم، و وردربرمن و مونشن گلادباخ از بوندس ليگا حضور دارند. آخن که در يک چهارم نهايي بايرن مونيخ را 2 بر 1 شکست داد سال ها پيش يک بار در 1953 و بار ديگر در 1965 به مرحله نهايي اين جام رسيده بود. حضور لووبک در اين مرحله نيز بي سابقه است. لووبک هم اکنون در رده پانزدهم جدول دسته دوم باشگاه هاي آلمان قرار دارد، با اين وجود از شگفتي سازان اين دوره جام حذفي بود.
سايت کيکر چند روز پيش از بازي ديشب لووبک در نوشته تفصيلي اي درباره زندي، از کارنامه درخشان وي در اين دوره از مسابقات دسته دوم باشگاه هاي آلمان ياد کرد و از پيشنهادات باشگاه هايي چون هامبورگ، هانوفر، 1860 مونيخ و کايزرزلاوترن براي در اختيار گرفتن وي نوشت. فريدون زندي که در نيمه دوم اين فصل در فرم ايده آل خود قرار نداشت و سلسله گلزني اش قطع شده بود، توانست در بازي آخر هفته گذشته لووبک برابر آخن که با نتيجه 3 بر 1 به سود آخن پايان يافت تنها گل تيمش را به ثمر برساند و در بازي ديشب مقابل وردربرمن، در حالي که صدرنشين بوندس ليگا در نيمه دوم نتيجه يک بر صفر به سود لووبک را يک بر يک کرد و بازي به وقت اضافي کشيد، در دقيقه 94 گل برتري را وارد دروازه وردربرمن کند.


گل دوم برمن به لووبک توسط آئيلتون

از آنجا که در بازي هاي جام حذفي، گلدن گل حساب نمي شود و بازي وقت اضافه تا دقيقه 120 بايد ادامه يابد، در نيمه دوم وقت اضافه، وردربرمن توانست دو گل ديگر به ثمر برساند و براي هفتمين بار به فينال مسابقات حذفي راه يابد. اين بازي در زمين وردربرمن انجام شد.
گزارشگران و مفسرين فوتبال آلمان اکنون ديگر از فريدون زندي به عنوان بازيکن تيم ملي فوتبال ايران ياد مي کنند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5768

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فريدون زندي در مسابقه نيمه نهايي جام حذفي باشگاه هاي آلمان باز هم گل زد!' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016