"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-03-09' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانكو مربي تيم فوتبال ايران: قطر را با بازيكنان بزرگ تر از آيلتون هم شكست مي دهيم، ايلنا

تيم ملي قطر خودش را زير سوال برد
خوشحالم كه قدرت ايران، حريفان را به ترفندهاي عجيب و غريب متوسل مي كند

تهران-خبرگزاري كار ايران
انگار نه انگار كه يك قطار اسم هاي آنچناني را علم كرده اند. او همچنان آرام و متين و البته با اعتماد به نفسي ستودني از قدرت شاگردانش حرف مي زند. برانكو از تكرار نام آيلتون و پائولو دي كانيو و چند ده برزيلي آشفته نمي شود و حتي به خودش مي بالد كه سرمربي تيمي است كه حريفان را به چنين ترفندهاي عجيب و غريبي متوسل مي كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

او با اطمينان از سرگروهي ايران در گروهش حرف مي زند و تنها زماني كه نام خداداد به ميان كشيده مي شود، لحن صدايش تغيير مي كند."صبر كنيد" جواب او به سوالات پيرامون خداداد همين بود.
تازه ترين حرفهاي برانكو ايوانكوويچ را كه همين بامداد امروز به تهران برگشت در گفتگو با خبرگزاري كار ايران، ايلنا، بخوانيد.
+آقاي برانكو خوش آمديد. بهتر نيست از تيم اميد شروع كنيم؟
-حتما. بازي تيم اميد ايران مقابل مالزي را ديدم. در پايان اين مسابقه نتيجه اي رقم خورد كه به انتظارش مي رفت يك پيروزي قاطع حق تيم ايران بود. اين بازي نشان داد تيم قدر و مطرح اين گروه ما هستيم البته ارزيابي دقيق از تيم ايران در بازي مقابل كره جنوبي صورت خواهد گرفت.
در مصاف با تيم قدرتمند كره عيار تيم ايران مشخص مي شود .
+از بازي شاگردان سابقتان راضي هستيد؟
-بله، من از آنها انتظار دارم هميشه نقش محوري در تيم ايفا كنند. كاري كه تا به حال به خوبي انجام داده اند به طور مثال مبعلي، كعبي و برهاني بازيكناني هستند كه در تيم بزرگسالان هم به طور جدي مورد نياز هستند. آنها در هر دو تيم نقش كليدي ايفا مي كنند.
+برويم سراغ تيم ملي بزرگسالان. نظرتان در مورد پيوستن بازيكنان برزيلي و ايتاليايي به تيم قطر چيست؟
-قبل از هر چيز بايد بگويم اين اقدام به هجچ وجه يك كار اخلاقي نيست. به اين خاطر كه ارزش ملي بودن تيم قطر را زير سوال مي برد. در واقع اگر اين مسئله عملي شود اين تيم ديگر تيم ملي قطر نيست آنها تيم ملي خود را زير سوال برده اند از سوي ديگر اينكه مي گويند اين بازيكنان مليت قطر را مي پذيرند به اين سادگي نيست. فيفا نيز اين مسئله را درك كرده و به احتمال فراوان اجازه چنين كاري را به قطري ها نمي دهد با اين وجود ما از هيچ حريفي و از هيچ بازيكني نمي ترسيم.
+يعني در صورت تحقق چنين امري، حضور اين بازيكنان در بازي برگشت تيم ملي ايران مقابل قطر تاثيري ندارد؟
-به هيچ عنوان. ما بدون توجه به اينكه قطر چه بازيكناني در اختيار دارد به مصاف اين تيم مي رويم. قصد ما اول شدن در اين گروه است و تيم قطر با بازيكناني قدرتمند تر و بزرگ تر از آيلتون هم نمي تواند مانعي در راه رسيدن به اين هدف باشد. ما از ارزش و قدرت واقعي خود مطلع هستيم و به همين دليل از هيچ حريفي هراس نداريم. خيال ما راحت راحت است. البته احساس خوشبختي و افتخار مي كنيم كه تا به اين حد قدرت مند هستيم كه حريفان را به چنين ترفندهاي عجيب و غريبي وادار مي كنيم. قعري ها تنها انگيزه ما را بيشتر كرده اند آنها با آيلتون و هر بازيكن ديگري محكوم به شكست هستند.
+آقاي برانكو. از برنامه هاي تيم ملي هم بگوئيد؟
-در اولين اقدام روز چهارشنبه اسامي 25 بازيكن را براي حضور در اردوي 4 روزه اعلام مي كنيم.
+مي توانيم به ديدن نام خداداد هم در اين ليست اميدوار باشيم؟
-بايد صبر كنيد.
+ هيچ توضيح ديگري نداريد؟
-فقد اين را مي گويم كه اين 25 بازيكن، نفراتي هستند كه تا به حال بنا به دلايلي كمتر به تيم ملي دعوت شده اند. در واقع بازيكناني هستند كه ما تا به حال فرصت ارزيابي آنها از نزديك را نداشته ايم.
+و بازيهاي تداركاتي؟
-براي تيم ملي برنامه هاي وسيعي در نظر گرفته ايم. انجام چند بازي تداركاتي با تيم هاي اروپاي هم در مراحل نهايي است كه اجازه بدهيد در صورت نهايي شدن برنامه برگزاري آنها را اعلام كنيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5499

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو مربي تيم فوتبال ايران: قطر را با بازيكنان بزرگ تر از آيلتون هم شكست مي دهيم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016