"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-03-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گزارش كنفدراسيون فوتبال آسيا از مرحله مقدماتي المپيك؛ ايران،عراق و كره جنوبي خوب شروع كردند، ايپنا

پس از انجام ديدار هاي دور اول رقابت هاي مقدماتي المپيك آتن در قاره آسيا سايت اختصاصي كنفدراسيون فوتبال آسياAFC در تحليلي از اين رقابت ها تيم هاي ملي اميد كره جنوبي،ايران و عراق را به عنوان تيم هاي موفق دور اول رقابت ها معرفي كرد.
در اين گزارش آمده است؛ در شب شلوغ رقابت هاي انتخابي المپيك آتن هر سه تيم كره جنوبي،ايران و عراق كار را با پيروزي آغاز كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كره جنوبي، چين را با يك گل شكست داد در حالي كه ايران شكست يك بر صفر در برابر مالزي را با نتيجه چهار بر يك به سود خودش پايان داد. عراق هم در گروه سوم با چهار گل عمان را در هم كوبيد.
در ادامه اين گزارش به تحليل ديدار ايران و مالزي پرداخته شده و آمده است؛ ايران با پيروزي در برابر مالزي صدرنشين جدول گروهA شد در حالي كه كره جنوبي پيش از ايران چين را شكست داده و به سه امتياز دست پيدا كرده بود.
ايران قصد دارد بعد از المپيك 1976 يك بار ديگر جواز حضور در اين رقابت ها را به دست آورد.
در ادامه اين تحليل به گزارش بازي ايران و مالزي اشاره شده و در پايان آمده است؛تيم ايران فرصت هاي گلزني زيادي را در اين بازي به هدر داد كه مي توانست برتري آنها را افزايش بدهد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5376

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش كنفدراسيون فوتبال آسيا از مرحله مقدماتي المپيك؛ ايران،عراق و كره جنوبي خوب شروع كردند، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016