"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-03-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گفت و گوي تفصيلي ايپنا با مهدي مهدوي كيا: بايد به جام يوفا راه پيدا كنيم

مهدي مهدوي كيا ، بهترين بازيكن سال 2003 فوتبال آسيا

مهدي مهدوي كيا ، بهترين بازيكن سال 2003 فوتبال آسيا در ديدار هفته گذشته تيمش مقابل باير لوركوزن باز هم ستاره بندرنشينان لقب گرفت. موشك ايراني هامبورگ با يك گل ، يك پاس گل و به دست آوردن يك پنالتي به تنهايي موجبات شكست لوركوزن را فراهم آورد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بازي درخشان مهدي در بوندسليگا، مشكلي كه براي هاشميان پيش آمد و همچنين سوژه داغي به نام فريدون زندي بهانه هاي مناسبي براي هم كلام شدن با هافبك ايراني هامبورگ بود.
مهدوي كيا در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)به اين سوالات پاسخ داد.

ايپنا:از وضعيت خودت در هامبورگ بگو؟

مهدوي كيا: از نظر شرايط جسمي در آمادگي كامل به سر مي برم،وضعيت تيم هامبورگي هم با توجه به پيروزي هفته قبل خيلي بهتر شده است.
ما در حال حاضر با مجموع 30 امتياز در رده هشتم جدول قرار داريم و براي صعود به بازي هاي جام يوفا نيازداريم تا در بازي هاي باقي مانده به امتيازات لازم دست پيدا كنيم.
تمرينات تيم هم بسيار منظم پيگيري مي شود، البته امروز تمرين نداشتيم.

ايپنا: بازي مقابل لوركوزن چه طور بود؟

مهدوي كيا:بازي خيلي خوب بود، مخصوصا در نيمه نخست هامبورگ خيلي خوب ظاهر شد. ما به سه امتياز اين بازي خيلي نياز داشتيم و با تلاش بازيكنان توانستيم به آن دست يابيم.

ايپنا: هدف تيمتان در اين فصل چه خواهد بود؟

مهدوي كيا:همه باشگاه اعم از مديران، مربيان و بازيكنان هامبورگ يك هدف دارند و آن هم اين است كه تيم، به مسابقات جام يوفا راه پيدا كند.

ايپنا: بازي اين هفته مقابل هانزاروستوك را جطور مي بيني؟

مهدوي كيا:مسابقه حساسي براي تيم هامبورگ است. ما بايد در اين بازي پيروز شويم. كادر فني تمرينات ويژه اي را براي اين مسابقه در نظر گرفته اند. فكر مي كنم مسابقه زيبايي را شاهد خواهيم بود.

ايپنا: براي مسابقه با لائوس به ايران مي آيي؟

به طور دقيق هنوز مشخص نيست. در اين رابطه بايد با آقاي ايوانكوويچ صحبت كنم، البته هنوز زود است و 3-2 هفته اي تا مسابقه وقت داريم چرا كه تصميم گيري در خصوص اين موضوع بستگي به شرايط دارد.

ايپنا: نظرت در خصوص بازي تيم ملي اميد مقابل مالزي چيست؟

مهدوي كيا: متاسفانه من به دليل شركت در تمرينات هامبورگ نتوانستم اين مسابقه را تماشا كنم، اما اين پيروزي پرگل با توجه به پتانسيل تيم ملي اميد كشورمان قابل پيش بيني بود.
خيلي خوشحالم و افتخار مي كنم كه تيم اميد كشورم توانست گام اول را در راه المپيك محكم بردارد.
اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد تا بعد از سال ها مجددا به بازي هاي المپيك صعود كنيم. اين موضوع مي تواند كمك شاياني به فوتبال كشورمان باشد و يقين بدانيد كه تيم ملي اميد با توجه به اين بازيكناني كه در اختيار دارد مي تواند به عنوان يكي از نمايندگان آسيا در بازي هاي المپيك آتن حضور داشته باشد.

ايپنا: براي آينده چه برنامه يي داري؟

مهدوي كيا: من به تازگي قرارداد خودم را تا 3 سال ديگر با تيم هامبورگي تمديد كرده ام و تا زماني كه اين 3 سال به پايان نرسد، نمي توانم تصميم جديدي بگيرم.
البته قبل از تمديد قرارداد با هامبورگ پيشنهاداتي از سوي چند باشگاه داشتم كه با بررسي هاي لازم و با توجه به اينكه در هامبورگ احساس راحتي مي كردم، تصميم گرفتم قرارداد خودم را تا 3 سال ديگر با اين تمديد كنم.

ايپنا:ارتباطت با فريدون زندي چطور است ؟

مهدوي كيا: متاسفانه تا كنون هيچ ارتباطي با او نداشتم، البته بازيكن خيلي خوبي است و من منتظر هستم تا او را در اردوهاي تيم ملي ببينم. به نظر من او مي تواند به تيم ملي كمك كند.

ايپنا: به عنوان آخرين سوال بازتاب رسانه هاي آلماني در خصوص درگيري اوليسه با هاشميان چطور بود؟

مهدوي كيا: تقريبا تمام رسانه هاي ورزشي در اين خصوص بازتاب هايي داشته اند كه خوب طبيعتا هم حركت ناشايست اوليسه مورد انتقاد قرار گرفت. من هم به سختي پيگير اين موضوع بودم.
تلفني با وحيد هم صحبت كردم، به هر حال حركت بسيار زشت و غير ورزشي اوليسه سبب شد تا وحيد از ناحيه بيني دچار شكستگي شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5375

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفت و گوي تفصيلي ايپنا با مهدي مهدوي كيا: بايد به جام يوفا راه پيدا كنيم' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016