"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-03-02' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گفتگوي کوتاه ايسنا با مهدي مهدوي کيا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
پس از درخشش مهدي مهدوي‌كيا ملي‌پوش شاخص هامبورگ در برابر باير لوركوزن و نقش انكارناپذير وي در پيروزي 3 بر 1 هامبورگ، مهدوي‌كيا از سوي نشريه معتبر كيكر نمره 2 دريافت كرد و به عنوان يكي از يازده بازيكن منتخب هفته معرفي شد.
مهدي مهدوي‌كيا در گفتگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تصريح كرد: بازي بسيار حساسي را برابر بايرلوركوزن انجام داديم و حتما مي‌بايستي سه امتياز اين ديدار را كسب مي‌كرديم كه در نهايت اين موضوع تحقق يافت.
وي ادامه داد: در نيمه اول مسابقه بسيار خوبي را انجام داديم و در نيمه دوم بيشتر سعي در كنترل بازي داشتيم كه به نظر مي‌رسد از اين پس مسابقات را به شكلي اميدوارانه‌تر دنبال كنيم.
مهدوي‌كيا خاطر نشان كرد: سرانجام پس از چند هفته، هامبورگ بازي بسيار خوبي را به معرض نمايش گذاشت كه در بسياري از مطبوعات آلمان انعكاس داشت و بخش قابل توجهي از مطالب خود را به اين پيروزي اختصاص دادند، در ادامه كار نيز، هفته‌ آينده به مصاف هانزاروستوك خواهيم رفت كه ديداري حساس تلقي مي‌شود زيرا در صورت كسب پيروزي به هدف اصلي خود كه حضور در جام يوفاست نزديك‌تر مي‌شويم.
بازيكن تيم ملي فوتبال كشورمان در بخش ديگري از اين گفتگو، درباره‌ي آخرين وضعيت وحيد هاشميان گفت: در درگيري انجام شده بين وحيد و ساندي اوليسه، هاشميان هرگز مقصر نبود و به نظر مي‌رسد باشگاه بوخوم مشكل به وجود آمده را با اخراج و جريمه نقدي اوليسه حل كرده است.
وي در پايان تصريح كرد: هنوز مستقيما با وحيد صحبت نكرده‌ام گرچه، هاشميان همان شب از بيمارستان مرخص شد و با توجه به شكستگي بيني، ممكن است حداقل دو سه هفته از ميدان به دور باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5255

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفتگوي کوتاه ايسنا با مهدي مهدوي کيا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016