"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-02-26' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

هفته‌ي بيست و يكم ليگ برتر فوتبال كشور: پيروزي استقلال بر ابومسلم، شکست پرسپوليس در مقابل پاس در يک بازي پر گل، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
پيروزي ده نفره ، مغلوب پاس شد.
هفته‌ي بيست و يكم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال كشور عصر امروز با انجام ديدار تيم هاي پاس و پيروزي ادامه يافت.
به گزارش ايسنا نيمه نخست اين بازي كه ساعت 17:15 دقيقه در ورزشگاه آزادي تهران انجام شد با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.
ابتدا تيم پاس در دقيقه دوم توسط جواد نكونام به گل برتري دست يافت. سپس تيم پيروزي در دقيقه‌ي 46 به وسيله سهراب انتظاري گل تساوي را به ثمر رساند.
لازم به ذكر است كه حميد استيلي بازيكن تيم پيروزي به دليل خطا بر روي خداداد عزيزي و دريافت كارت زرد دوم از زمين بازي اخراج شد.
ديدار پيروزي و پاس پس از 90 دقيقه‌ بازي زيبا و پر افت و خيز و در حالي كه تيم پيروزي از دقايق پاياني نيمه اول به دليل اخراج حميد استيلي ده نفره به بازي ادامه مي‌داد، با نتيجه‌ي پرگل 4 بر 3 به سود تيم پاس پايان يافت.
تيم پاس با اين پيروزي با 42 امتيازهمچنان صدرنشين جدول رده بندي باقي ماند‌.

پيروزي استقلال بر ابومسلم

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در مهم‏ترين بازي انجام شده، تيم استقلال تهران موفق شد با نتيجه‏ي يك بر صفر، ميزبان خود تيم ابومسلم خراسان را شكست دهد.
تنها گل اين ديدار، توسط فرزاد مجيدي در دقيقه‏ي 49، وارد دروازه‏ي ابومسلم شد.
در اين ديدار كه توسط مسعود مرادي قضاوت مي‏شد، پنج كارت زرد براي بازيكنان تيم استقلال در پي داشت.
در ساير ديدارها، تيم پگاه گيلان در ورزشگاه عضدي رشت ميهمان تيم سايپا بود كه اين ديدار با نتيجه‏ي تساوي بدون گل پايان يافت، با اين نتيجه، سايپا يازدهمين تساوي خود را ثبت كرد و هم‏چنان با 14 امتياز در انتهاي جدول باقي ماند.
ديدار تيمهاي فولاد خوزستان و برق شيراز با نتيجه 3 بر صفر به سود فولاد به پايان رسيد. ايمان مبعلي و كلاه كج گلهاي تيمهاي فولاد را به ثمر رساندند و بازي تيمهاي فجر سپاسي شيراز و استقلال اهواز نيز با تساوي 1 بر 1 به پايان رسيد.
تيمهاي استقلال و فولاد به ترتيب در مكانهاي دوم و سوم قرار دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5114

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هفته‌ي بيست و يكم ليگ برتر فوتبال كشور: پيروزي استقلال بر ابومسلم، شکست پرسپوليس در مقابل پاس در يک بازي پر گل، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016