"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-02-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

نشست خبري مربيان تيمهاي ملي فوتبال ايران و قطر برگزار شد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
«برانكو ايوانكويچ» و «فيليپ تروسيه»، مربيان تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و قطر پس از پايان بازي دو تيم كه با نتيجه سه بر يك به نفع كشورمان به پايان رسيد، به پرسشهاي خبرنگاران پاسخ دادند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، فيليپ تروسيه، مربي تيم ملي فوتبال قطر در ابتداي اين نشست با ابراز رضايت از نتيجه‌ي به دست آمده، گفت: نتيجه‌ي خوب و منطقي به دست آمد و ما بازي خوبي را از بازيكنان تيم قطر شاهد بوديم.
وي افزود: نبايد از بازي در زمين ايران انتظار غيرمعقولي را شاهد باشيم.
مربي تيم ملي فوتبال قطر همچنين گفت: از نتيجه‌ي بازي عصباني نيستم و به عنوان يك مربي نقاط قوت و ضعف تيم خود را پوشش مي‌دهم.
تروسيه در پاسخ به سؤال خبرنگاري درباره بازي تيم ملي فوتبال ايران گفت: برانكو، امروز مربي موفقي بود و تيم قوي‌ را به ميدان فرستاد.
وي گفت: به گمان من تيم ملي قطر نتيجه‌ي بدي كسب نكرد و نقاط ضعفي نداشت.
تروسيه با اعلام اين كه بازي بعدي تيم ملي قطر مقابل اردن است افزود: سعي مي‌كنيم نتيجه‌ي بهتري را كسب كنيم.
وي خاطرنشان كرد: اگر اين بازي تماشاگر بيشتري مي‌داشت، جذاب‌تر مي‌شد و باخت با تماشاگر هم جذاب‌تر بود.
برانكو ايوانكوويچ، سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان نيز از نبود تماشاگر در ورزشگاه اظهار تأسف كرد و گفت: اين بازي بسيار جذاب بود و من از قبل نيز گفته بودم كه قطر تيم بسيار خوبي را روانه‌ي ميدان مي‌كند.
وي ادامه داد: ايران در طول 90 دقيقه‌ بازي توانست نمايش بسيار مطلوبي را از لحاظ ارايه‌ي مسايل فني و تاكتيكي ارايه كند و با دوندگي بي‌امان خود، به خوبي بر توپ و ميدان مسلط شود. البته شايد در ابتداي نيمه‌ي دوم كمي عقب كشيد و اشتباه سيد عباسي‌ باعث شد تا از روي نقطه‌ي پنالتي تك گل خود را دريافت كند.
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان با تبريك به بازيكنان تيم ملي كشورمان افزود: 4 بازيكن تيم اميد در اين ديدار فرصت حضور در ميدان بزرگسالان را يافتند و در اصل ما ريسك بزرگي را پذيرفتيم؛ اما اين 4 تن ، بازيكنان جواني بوده و در بوسان افتخارآفريني كردند و اين پيروزي نيز باعث اطمينان و آرامش بيشتري جهت ادامه‌ بازي‌ها شد.
برانكو اعلام كرد: به احتمال فراوان در بازي‌هاي آينده از فريدون زندي استفاده خواهيم كرد.
وي گفت: من به دنبال پيروزي هستم و اينك اميدم براي صعود تيم ملي ايران به جام جهاني به مراتب افزايش يافته است.
به گفته وي از هيچ حريفي در آسيا نبايد ترسيد، گرچه تمامي حريفان با انگيزه‌ي پيروزي وارد ميدان مسابقه ‌شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4800

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نشست خبري مربيان تيمهاي ملي فوتبال ايران و قطر برگزار شد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016