"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-02-17' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

دادکان: با توافق AFC ما نيز 65 نفر را وارد ورزشگاه مي‌كنيم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
رييس فدراسيون فوتبال با تاكيد بر شرايط روحي و جسمي ايده‌آل تيم ملي ايران در آستانه‌ي بازي با تيم ملي قطر گفت: تيم ايران در شرايط عادي وضعيت بهتري نسبت به تيم قطردارد و طبق اعتقاد بازيكنان آنها مي‌توانند برنده‌ي اين بازي باشند.
دكتر محمد دادكان با حضور در غرفه‌ي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در اولين نمايشگاه مطبوعات و رسانه‌هاي ورزشي به خبرنگار ايسنا گفت: تيم ايران با تلاش مربيان و كادرفني تلاش خود را انجام داده است و طبق جلسه‌اي كه مربيان تيم ملي داشته‌اند، چند بار فيلم بازي با قطر مرور شده است و از آناليز انجام شده نتايجي را به دست آورده‌اند.
وي در رابطه با برگزاري اين ديدار كه بدون تماشاگر برگزار مي‌شود، گفت: قطعا عدم حضور تماشاگران در بازي ايران و قطر تاثير مستقيمي بر بازي خواهد گذاشت، در اين راستا ما نبايد تماشاگران خوب فوتبال را با آن عده‌ي كم كه سبب اين واقعه شده‌اند، مقايسه كنيم. ما مي‌دانيم كه قطعا نبود تماشاگران لطمه‌اي به تيم ملي وارد مي‌كند، اما بايد بپذيريم كه خطا كرده‌ايم و طبق قانون و مقررات تنبيه ما نيز قابل قبول به نظر مي‌رسد.
رييس فدراسيون فوتبال در رابطه با هيات اعزامي تيم ملي قطر به ايران گفت: كاروان اعزامي تيم ملي قطر 65 نفر است كه كليه‌ي اين افراد جز مجموعه‌ي اجرايي تيم قطر محسوب مي‌شوند و به غير از افرادي كه روي نيمكت ذخيره‌ها مي‌نشيند بقيه‌ي افراد جز تماشاگران حرفه‌اي نيستند.
وي گفت:امشب نيز نشست هماهنگي ميان نمايندگان ايران، قطر و AFC برگزار خواهد شد تا با تصميم گيري براي حضور 65 نفره كاروان ورزشي قطري‌ها، ايراني‌ها نيز با همين تعداد كادر اجرايي وارد زمين مسابقه شوند. با اين حال ما دوست داريم از آنجا كه تيم قطر تيم ميهمان است همان 65 نفر در بازي حضور داشته باشند.
وي در رابطه با آخرين وضعيت تيم قطر گفت: كشور قطر توانسته است در رشته‌هاي مختلف ورزشي پيشرفت خوبي داشته باشد و تيم فوتبال اين كشور نيز تيم خوبي است و در بازي مقابل ايران از چند بازيكن غيرقطري نيز استفاده خواهد كرد.
دادكان در رابطه با چگونگي وضعيت تيم ملي اميد به خبرنگار ايسنا گفت: تيم ملي اميد با انجام دو بازي تداركاتي طبق نظر كادر فني اين تيم، هم اكنون در شرايط ايده‌آلي قرار دارد. بازي تداركاتي بعدي اين تيم در مقابل پاكستان است تا اولين مسابقه‌ي رسمي خود را اوايل اسفند ماه برابر تيم مالزي برگزار ‌كند .
وي در رابطه با تداخل مسابقات تيم ملي اميد و تيم ملي بزرگسالان گفت: ما مجبور هستيم طبق تقويم مسابقاتي كه اعلام شده برخي از بازيكنان را در اختيار تيم ملي بزرگسالان قرار دهيم، چرا كه نمي‌توانيم از موقعيت موجود به سادگي بگذريم. بر اين اساس با توافقي كه ميان سرمربيان و كادر فني دو تيم صورت گرفته است، بازيكنان بعد از ژاپن در اختيار تيم ملي قرار خواهند گرفت. پس از آن تيم ملي اميد مي‌تواند با كليه‌ي بازيكنان خود در مقابل مالزي و كره بازي كند.
وي با اشاره به توانايي تيم ملي ايران براي راهيابي به مسابقات المپيك آتن راه، گفت: 28 سال است كه همواره مي‌گوييم تيم ملي ايران تيم خوبي است و مي‌تواند به المپيك راه يابد. همه ساله چنين مطالبي تكرار شده است در حالي كه هيچ دوره‌اي نگفته‌ايم تيم ملي از شرايط خوبي برخوردار نيست، اين دوره از مسابقات تنها يك تفاوت با مسابقات ديگر دارد و آن هم به عدم وجود مسايل حاشيه‌اي در تيم ملي بازمي‌گردد، چرا كه همواره سعي كرده‌ايم با حذف مسايل حاشيه‌اي بتوانيم به ثبات موفقيت‌هاي تيم ملي كشورمان كمك كنيم.
وي تصريح كرد: ما معتقد هستيم عدم وجود نقص در مسايل فني، دوري از مسايل حاشيه‌اي و كمك‌هاي مسوولين مي‌تواند يك تيم را نسبت به تيم ديگر موفق كند.
رييس فدراسيون فوتبال در رابطه با انتخاب مشاوران تيم‌هاي ملي فوتبال توضيح داد: فدراسيون فوتبال پس از اين در بخش تيم‌هاي ملي از مشاوران فني استفاده مي‌كند، ما در كميته‌ي فني به اين نتيجه دست يافتيم. بر اين اساس انتخاب جلال طالبي و بيژن ذوالفقار نسب بر اساس اين تفكر صورت گرفته است اين افراد كليه‌ي تجربيات خود را از تيم‌هاي پايه تا بزرگسلاان به كميته‌ي فني ارايه مي‌كنند و كميته‌ي فني نيز با ما در ارتباط خواهد بود. اين افراد داراي خصوصيات خوب اخلاقي و فني هستند و هم اكنون نيز اقدامات مقدماتي در راستاي استفاده از مشاوره‌ي آنها انجام شده است. آنها نيز نقطه نظرات شخصي خود را به كميته‌ي فني ارايه دادند.
وي هم‌چنين گفت: پس از بازي ايران و قطر چند نفر ديگر را انتخاب خواهيم كرد تا با مشاهده‌ي بازي‌هاي تيم ملي گزارش مستقيمي را به كميته‌ي فني ارايه دهند.
وي با اشاره به استقبال سازمان تربيت بدني و فدراسيون فوتبال از استفاده‌ي نظرات افرادي كه مي‌توانند به تيم ملي كمك كنند گفت: درست است كه انتخاب مربي جز اختيارات فدراسيون فوتبال است اما در راه مشاوره و كمك رساندن به تيم ملي هر كسي مي‌تواند در اين زمينه نظرات پيشنهادي خود را به فدراسيون فوتبال ارايه كند. بر اين اساس از كليه‌ي افرادي كه به تيم ملي كمك مي‌كنند استقبال خواهيم كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4742

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادکان: با توافق AFC ما نيز 65 نفر را وارد ورزشگاه مي‌كنيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016