"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-01-25' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانکو در آلمان: تنها انتظارات هاشميان را گوش خواهم كرد! ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
ديدار خيرخواهانه‌ي استقلال برابر اشتوتگارت يك ميهمان ويژه داشت.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، برانكو ايوانكوويچ، سرمربي تيم ملي كشورمان به آلمان سفر كرده است تا از نزديك ديدار استقلال را برابر يكي از قدرتمند‌ترين تيم‌هاي اروپايي تماشا كند. اما اين تنها ماموريت سفير بزرگ فوتبال ايران نيست. ايوانكوويچ در گفت‌وگوي تلفني با خبرنگار فوتبال خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اعلام كرد: اكنون در هامبورگ به سر مي‌برد تا از نزديك مهدي مهدوي‌كيا و تمرينات او را در هامبورگ ببيند.
ايوانكوويچ ساعت 9:00 به وقت محلي در هامبورگ به سر مي‌برد. سرمربي تيم ملي ايران در اين باره گفت:« مي‌خواهم تا از نزديك تمرينات و برنامه‌هاي مهدوي‌كيا را در هامبورگ ببينم. البته زمان زيادي براي انجام اين كار نخواهم داشت چرا كه بايد تمرينات بوخوم و وردربرمن را نيز از نزديك ببينم.»
اما آيا ايوانكوويچ براي راضي كردن وحيد هاشميان به بوخوم مي‌رود؟ برانكو در اين باره گفت:« نه، من تصميم ندارم هاشميان را راضي كنم. مي‌خواهم تمرينات او را ببينم، در ضمن از انتظارات وي از تيم ملي آگاه شوم و اگر فرصتي شد با مربيان بوخوم نيز در مورد شرايط هاشميان صحبت كنم.»
همچنين سرمربي تيم ملي ايران در مورد ديدار استقلال برابر اشتوتگارت گفت:« اشتوتگارت تيم بسيار قدرتمند و منظمي است. آنها با تمام نيرو با استقلال روبرو شدند و بويژه در نيمه‌ي دوم فشار زيادي بر اين تيم وارد كردند. مشخص بود كه اشتوتگارت به اين ديدار به چشم يك ديدار كاملا جدي و تداركاتي نگاه مي‌كرد. استقلال نيز نمايش خوبي داشت. نبايد فراموش كرد كه آنها پس از ديدار دشوار برابر فولاد در ليگ برتر راهي آلمان شدند و اين سبب خستگي آنها شده بود.»
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در پايان اعلام كرد فردا به ايران بازمي‌گردد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3863

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانکو در آلمان: تنها انتظارات هاشميان را گوش خواهم كرد! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016