"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-01-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

انتقاد شديد اللحن وحيد هاشميان از فدراسيون فوتبال، ايپنا

فدراسيون فوتبال مي خواهد من را مقابل مردم قرار دهد

وحيد هاشميان

اشاره:
وحيد هاشميان سومين گلزن بوندس ليگا است. اما نمي خواهد براي تيم ملي كشورش به ميدان رود. تمامي اهالي فوتبال از موضوع عدم حضور هاشميان در تيم ملي مطلع هستند حتي دلايل آن را به خوبي مي داند. اين لژيونر ايراني بوخوم در اظهار نظري جديد معتقد است كه فدراسيون فوتبال، به دليل عدم حضورش در تيم ملي، مي خواهد او را در مقابل مردم قرار دهد.
ايپنا آماده شنيدن پاسخ تمام اهالي فوتبال از فدراسيون فوتبال گرفته تا .....، در اين خصوص است.
گفت و گوي گروه فوتبال ايپنا با وحيد هاشميان در پي مي آيد.
وحيد هاشميان با انتقاد از فدراسيون فوتبال معتقد است، فدراسيون مي خواهد به دليل عدم حضورش در تيم ملي او را در مقابل مردم قرار دهد.
وي در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا) ، گفت: بايد حرمت ها را در فوتبال نگه داشت ولي متاسفانه برخي آنها نگه نمي دارند. من به دليل اعتراض به رفتارهاي فدراسيون فوتبال به تيم ملي نمي آيم، نه مردم و نه به خاطر موقعيتم در تيم بوخوم. اما به تيم ملي عشق مي ورزم.
وي افزود: رفتار غير اصولي آقايان باعث تجارب تلخي براي من شده است. معتقدم الان فدراسيون فوتبال خودش را كنار كشيده و مرا روبروي مردم قرار داده است.
وحيد هاشميان با اشاره به حاشيه هاي فوتبال ايران تصريح كرد: متاسفانه هر روز در فوتبال ما حاشيه ها زياد مي شود. با اين رويه در حالي كه تمام رقباي ما در حال ساختن امكانات و گرفتن دانش هستند ما با اين وضعيت در آينده با مشكلات زيادي روبرو خواهيم بود.
وي افزود: من از زماني كه فوتبال را شروع كردم، هيچ وقت دنبال حاشيه نبوده ام و با اعتقاد، تلاش و اميد به اينجا رسيده ام مهم تر و ضروري تر از مشهور شدن براي من دوري از حاشيه سازي است.
وي ادامه داد: متاسفانه در زماني كه در تيم ملي فوتبال بودم حاشيه هاي زيادي داشتم. نمي خواستم دوباره آنها را بزرگ كنم پس رفتن را به ماندن ترجيح دادم.
هاشميان در خصوص 2 سالي كه از فوتبال ملي و باشگاهي دور بود تاكيد كرد: آن روزها كسي از فدراسيون فوتبال سراغ من را نگرفت و من را در تنهايي به بايگاني سپردند. من به آلمان با روحيه خيلي پريشان آمدم و در غربت و تنهايي به سر بردم.
وي افزود: به قول كارشناسان كاربلد آن موقع ، من تمام شده بودم و بايد مي رفتم. اما با تلاش و سختي فراوان توانستم جايگاهي براي خودم با نام ايران عزيز درست كنم.
وي ادامه داد: آنهايي كه در آلمان بودند، مي دانند بالا رفتن در آلمان و ماندن چقدر سخت است ولي با توكل به خدا اين كار ميسر شد و اكنون مي خواهم همچنان پيشرفت كنم.
هاشميان تصريح كرد: ولي دوباره فدراسيون پيدا شد و ادعاي ميراث كرد كه ما هم حقي داريم و بايد به تيم ملي برگردم. من بازي كردن در تيم ملي و مردم عزيزم را بسيار دوست دارم . اما به دليل اعتراض به اعمالشان باعث شد كه به آنها نه بگويم.
وي افزود: به دليل آنكه بدانند نمي شود با روحيه بازيكنان جوان بازي كرد و نمي شود باند قرمز و آبي را به بقيه ترجيح داد به تيم ملي نمي آيم.
هاشميان با اشاره به حضور برانكو به آلمان براي صحبت با وي خاطر نشان كرد: كار مربي تمرين دادن و ارايه تاكتيك است نه برقرار كردن تماس با بازيكن. اين كارها جزو وظايف سرپرست و مدير تيم ملي است.
وي افزود: جالب اينجاست كه در آخر مرا بدهكار قلمداد مي كنند آن روزي كه من برگشتم مي گويند؛ وحيد اشتباه كرده و برگشت. متاسفانه سخنگوي فدراسيون هم مي گويد ما دها نفر مثل وحيد هاشميان داريم.
وي ادامه داد: تا موقعي كه نظم و برنامه ريزي نباشد و هر كس سر جاي خودش نباشد، چنين وضعي در فدراسيون فوتبال حاكم است.
اين بازيكن ايراني تيم بوخوم با اشاره به شكايت فدراسيون فوتبال به فيفا گفت: مي گويند شكايت به فيفا در زمان ما نبود اما مگر آقايان دانشور و وزيري در زمان فعلي هم مسئوليت ندارند. مديران آن موقعي كه اين كار كرده اند هنوز هم در فدراسيون فعلي هستند.
هاشميان در پايان گفت: من از كساني كه از عدم حضورم در تيم ملي انتقاد مي كنند، خواهش مي كنم اين مسايلي كه براي من به وجود آمده است را هم لحاظ كنند.

[لينک خبر در سايت ايپنا]

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3811

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انتقاد شديد اللحن وحيد هاشميان از فدراسيون فوتبال، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016