"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-01-17' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

شاهرخي: در درياي آرام ماهي‌هاي بزرگ‌تري را مي‌توان صيد كرد! ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
در پيش بيني مراحل كاري تيم ملي فوتبال بزرگسالان، صعود از دور مقدماتي مسابقات جام ملت‌هاي آسيا، حضور در مرحله‌ي نهايي اين رقابت‌ها و راه‌يابي به جام جهاني پيش بيني شده بود كه با توجه به زمان اعلام شده براي برگزاري رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني، در حقيقت مرحله‌ي دوم و سوم برنامه‌هاي تيم ملي جابجا شد.
همايون شاهرخي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: اولويت كنوني بازي با قطر در چارچوب رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني است و مساله‌ي مهم اين است كه همفكري، همدلي، همزباني و عدم حاشيه و كمك در اين راه، مسلما موفقيت تيم ملي ايران را رقم خواهد زد.
مدير فني تيم ملي فوتبال بزرگسالان در ارزيابي از گروه‌بندي مسابقات جام ملت‌هاي آسيا گفت: در حال حاضر تيم ضعيف در دنيا وجود ندارد و تمامي تيم‌ها مصمم هستند كه در مرحله‌ي نهايي اين رقابت‌ها، شايستگي خود را به اثبات برسانند. در اين راستا، اينكه بگوييم در گذشته چه بوده‌ايم و فلان تيم را شكست داده‌ايم، تفكر ناشيانه‌اي است كه اذهان عمومي را به بيراهه مي‌كشاند. بايد با واقعيات كنار بياييم و با عدم ايجاد حاشيه و همدلي، عملا شرايط را فراهم آوريم تا كادر فني تيم‌ ملي و در راس آن برانكو، تيمي سرحال و دونده را عازم مسابقات كند تا روياهاي چندين ساله با كسب نتايج مطلوب تحقق بخشيده شود.
وي ادامه داد: سختي و آساني فوتبال چيزي است كه به تفكر مديريتي، كادر فني، بازيكنان، خبرنگاران، تماشاگران و مجموع اهالي اين ورزش باز مي‌گردد كه در اين بين انجام حمايت‌هاي ملي مراحل موفقيت را تسهيل خواهد كرد.
ژاپن از فوتبال شناخته شده در دنيا برخوردار است، تايلند و عمان نيز مراحل پيشرفت را به خوبي طي مي‌كنند كما اينكه در مسابقات جام خليج، عمان بازي‌هاي خوبي را انجام داد. در حالي كه 20 سال قبل همواره حريفي از پيش بازنده بود.
شاهرخي در ادامه با اشاره به تشكيل اردوهاي تيم ملي بزرگسالان، پس از هفته بيستم مسابقات ليگ برتر، اظهار داشت: به نمايندگي از سوي كادر فني تيم ملي فوتبال از مسوولين فدراسيون و سازمان ليگ كه با درايت خود شرايط حضور مناسب بازيكنان را در اردوها فراهم كردند تشكر مي‌كنم. مساله مهم راه‌يابي به جام جهاني است و اينكه بايد با آرامش كار را دنبال كرد. پس از تشكيل اردوها نيز مسلما بهترين بازيكنان بدون توجه به حواشي و جنجال‌سازي‌هاي اخير، مطاق با نظر كادر فني در اردوها حضور خواهند يافت، ضمن اينكه اينك برانكو شناخت كاملي را از بازيكنان باشگاهي پيدا كرده است و شايسته‌ترين‌ها با هدف حفظ سربلندي ايران به اردوها دعوت خواهند شد تا با ايجاد هماهنگي‌هاي روحي ـ رواني گام اول را محكم برداريم.
مدير فني تيم‌ ملي فوتبال بزرگسالان، بحث عدم حضور سجادي در تيم ملي بزرگسالان را تنها شايعه‌اي دانست كه در زمان عدم حضور برانكو در كشور مطرح شد و تاكيد كرد: پيش از اين نيز از تجربيات بگوويچ در اوقات آزاد وي براي تيم ملي استفاده كرده‌ايم و در آينده نيز اين كار تداوم خواهد يافت. سجادي نيز مطابق قبل در كنار تيم ملي خواهد بود، حال اينكه چرا در نبود وي اين بحث مطرح مي‌شود، اين هم يكي از همين حاشيه‌هاست ضمن اينكه اگر قرار به تغيير و تحولي باشد، به عنوان مدير فني تيم ملي به عنوان اولين فرد از آن مطلع خواهم شد.
وي در پايان بار ديگر بر وفاق ملي براي سربلندي فوتبال ايران بدون توجه به غوغاسالاري تاكيد كرد و گفت:‌ در درياي آرام ماهي‌هاي بزرگ‌تري را مي‌توان صيد كرد، لذا همگي بايد دست به دست يكديگر دهيم تا فوتبال ايران در تمامي رده‌هاي ملي و باشگاهي به موفقيت دست يابد زيرا در نهايت بحث توفيق فوتبال ايران مطرح است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3520

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شاهرخي: در درياي آرام ماهي‌هاي بزرگ‌تري را مي‌توان صيد كرد! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016