"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-01-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

فرکي: در مسابقات مقدماتي جام جهاني از تمام لژيونرها استفاده مي‌كنيم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
بحث حضور من در قطر در شرايطي كه اين تيم در چارچوب مسابقات «جام خليج» در كويت به سر مي‌برد، منطقي نيست و نمي‌دانم از كجا سرچشمه گرفته است، لذا اين مساله تنها شايعه‌اي بيش نيست.
حسين فركي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: در حال حاضر برانكو ايوانكوويچ و من، مسابقات قطر و ساير تيم‌ها را در جام خليج به دقت تحت نظر داريم و در ادامه نيز فيلم اين بازي‌ها را از طريق پيگيري فدراسيون فوتبال تهيه خواهيم كرد تا قبل از مصاف با قطر، اين تيم و حريفان آينده در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا را به دقت ارزيابي كنيم و با اطلاعات كافي برابر آنها قرار گيريم.
مربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان يادآور شد: به هر شكل اصل خبر حضور در قطر، صحت ندارد زيرا اگر قرار بود به جايي بروم، مسلما اين محل كويت بود ولي بنا به دلايل فوق عملا ضرورتي براي حضور در كويت احساس نمي‌شود.
وي در مورد ضرورت حضور برانكو در كشور و آغاز تمرينات تيم ملي بزرگسالان در مقطع كنوني گفت: برانكو هفته‌ي آينده طي روزهاي يكشنبه يا دوشنبه وارد ايران خواهد شد ولي مطابق با برنامه‌هاي پيش بيني شده، حتي اگر وي هم اينك نيز در ايران حضور داشت، عملا تمرينات از بهمن ماه آغاز مي‌شد و قطعا اردويي نداشتيم. تماشاي مسابقات ليگ و گزينش نفرات با توجه به اردوهاي مقطعي تيم اميد و انجام مسابقات ليگ، تماما در برنامه‌هاي كادر فني پيش بيني شده است.
فركي در پايان گفت: به هر شكل، برنامه‌هاي فشرده‌اي را در بهمن ماه پيش بيني و اجرا خواهيم كرد و مساله‌ي مهم اين است كه به دليل انجام مسابقات در روزهاي ملي، عملا قادر به استفاده از لژيونرها بوده و طبيعي است كه از تمامي توان خود براي مسابقات مقدماتي جام جهاني كه از اهميت بالايي نيز برخوردار است استفاده خواهيم كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3002

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرکي: در مسابقات مقدماتي جام جهاني از تمام لژيونرها استفاده مي‌كنيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016